![]() |
Re: Custom Garage Bucureşti
1 Attachment(s)
O recomandare si din partea mea, plus o poza cu farul de Honda Civic. Dupa montaj o sa pun si una cu el pe masina. :D
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
2 Attachment(s)
salut, am pus 2 poze, la bara fata as dori sa o si prelungim putin, fata de cum arata in poza dorita.
un pret pentru fiecare pe PM te rog, si un pret pentru un set de praguri(simple) multam mult, |
Quote:
|
1 Attachment(s)
Dupa cu am promis uite si o poza cu farul montat. 8)
Imi pare rau de calitatea pozei. |
Salut. Cat ar costa deslipirea unor faruri de Albea? Si pt. difuzor spate ramane sa vorbim ca as fii interesat.
|
Quote:
|
salut! ma intereseaza si pe mine cat ma costa de vopsit o bara spate de tico in alb casablanca. Multumesc anticipat!
|
Quote:
|
Am si eu o programare sapt viitoare la baieti pt un badboy. Am fost azi pe la ei si m-au convins! Foarte de treaba si profesionisti! Abia astept sa facem fata masinii, ca mai mult ca sigur o sa urmeze si prin spate mici modificari, ca numai cat am stat acolo ne-au venit vreo 4 idei :D
|
2 Attachment(s)
cat ma ajunge un eleron haion pt focus mk1 atasez 2 poze
|
Quote:
Quote:
|
Salut cat ma costa sa imi scoti bandourile de pe bari fata spate si sa umpli gaurile alea care raman si sa unesti si prelungirile de bari cu barile sa nu se mai vada ca sunt delimitate la un Seat Toledo 1m fabr 2003 si cam cat timp de executie ti-ar lua ca sunt din provincie?
Dar un Bad Boy foarte foarte finut ? Da-mi te rog separat preturile pentru bari si cat m-ar mai costa separat si Bad Boy-ul. Multumesc |
Quote:
|
3 Attachment(s)
Salutare,
Cat ma costa doua modificari pentru bara fata (1 sau 2) si spate, pentru tico... precum acestea din poze? |
| All times are GMT +2. The time now is 15:10. |
- Copyright 2026 4Tuning