![]() |
NUI ... oricand ai revansa 8) si nu conteaza cu cat te-am facut, puteam fi la un milimetru sau la 5 Km... castigu i-mi apartine... pana ma faci , candva cand o sa ai vreo 200cp :lol:
Astept Japan power sa vad ce poate... sunt curios |
atunci asjteapta mult si bine 8)
|
ma zander....tu chiar vrei sa iti mai dau fum odata?? ca deja tot t mananca palma ...du-te si tu da-te la barcutze :shrug_no:
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
am sters ce am scris pt ca daca ar fi citit zanderu se prapadea pe el de ras!!! :lol: :lol: :lol: :lol: sau nu :P
|
facem un 3 din 5? :lol:
si ai dreptate castigu-i castig :wink: |
La 3 dinb 5 i-mi prajesc ambreiaju ca si asa nu o mai duce mult. Ca sa nu mai zic de frane..... sti tu
|
Re:
Quote:
|
deci ramane una si buna??? :lol:
nu io-s de vina ca meri fier pe fier si te miri de ce iti scot frenele scantei :lol: :lol: |
Lasa ca mi-am cumparat deja placute si distributie noua ca sa nu mai am probleme..... ambreiaju i-l las sa mai astepte ca nu-i asa grav
|
bai sa moara veta....atatea topicuri am sters...atatea posturi am sters...si tot pe locu unu suntem dintre orase 8)
|
Re:
Quote:
|
pai constanta are 7349 si cluj 7172 si....numa cate topicuri si posturi INUTILE am sters eu ohooo :lol:
|
nu vorbeam de posturi...
|
... our time will come :wink:
|
| All times are GMT +2. The time now is 15:43. |
- Copyright 2026 4Tuning