![]() |
Re: RED ZONE Motorsport Ploiesti
Asa ca chestie, m-am uitat cam in ce grupa as fi picat eu: S5, in traducere libera 2 Porsche 997 turbo, plus N Sti-uri :D:D:D:D
|
Quote:
|
ti-ai configurat windows-ul pana la urma? :)) :))
Dc vrei sa ne jucam ne auzim dar acum cat de repede ca pe vineri ar trebui plec si sper sa ma intorc pana la Tulcea. Dar fi atent ca doar eu ma joc, ca Basu vine sa-si incerce sansele :))...deci pana acolo cu joaca :)) |
vin adi cu cea mai mare placere!
|
1 Attachment(s)
de plictiseala
|
hahhaha tare :twisted:
|
Quote:
|
La Un an De Red Zone Motorsport Ploiesti. Bengy Production Loveste din nou :d enjoy
https://www.youtube.com/watch?v=UY_egz5MOM0 LA MULTI ANI RED ZONE !!! P.S. Singura mea rugaminte este sa va uitati la tot ca va promit ca aveti ce vedea. Va multumesc!!! |
dintre cei care vin la tulcea cu masina si nu participa ... imi poate tine si mie un scaun de masina si o rezerva ? sa nu plec pe drum chiar asa chel :-) ofer alcool in schimb
|
Quote:
|
ok mersi :-)
m`am sfatuit cu copilotu ... eu o iau cu bacu prin braila ca e mai scurt ... voi pe unde bagati? din cate am inteles turbatele se duc pe buc |
nu copilot ma,navigator :))
|
Quote:
uite ruta care o urmam noi:ploiesti-buzau-tandarei-giurgeni-harsova-tulcea.e super drumul :) BRAVO BLS!!!!marfa colajul;) |
vorbim cu cateva zile inainte si stabilim .... sa mergem impreuna daca e ;)
|
f tare prezentarea...la mai multi ani...mai multe cupe...mai multi membri etc...:D
|
| All times are GMT +2. The time now is 02:43. |
- Copyright 2026 4Tuning