![]() |
Re: Ford Focus ST ???
Cine are cu tapiterie de piele poate pune niste poze, stau pe ganduri daca sa iau rapid unul cu scaune Recaro panza sau sa astept 3 luni dupa piele.
PS : fac cinste pt o plimbare mica cu un Focus ST in Bucuresti (si in dreapta nu e o problema), as vrea sa vad exact cum merge masina inainte sa ma arunc. Merci! |
5 Attachment(s)
Nu e chiar ST, e Fiesta S ............... daca tot ai stat atat dupa el eu zic mai astepti 3 luni ............. pe unde e pielea rosie am avut material dar am mai modificato eu ...................:lol:
|
Arata bine
Inafara de pielea de pe scaune se mai modifica ceva la bord, usi, interior ? |
Quote:
Eu zic sa astepti trei luni pt piele. Merita Problema e ca la mine cele trei luni anuntate de ei au fost 4 |
Am avut un Mercedes C200 CDI (2006) inainte cu piele si nu mi-a placut de loc, iarna iti cad rinichii de frig iar vara transpiri ca la balamuc.
Intr-o saptamana apare si al meu :joy: |
Quote:
|
e o bestie (portocalie) :evil_laug
aici mai multe detalii : https://forum.4tuning.ro/121-masina-mea-ford/84199-ford-focus-mk2-st/post1642833.html |
sincer sa fiu eu am vazut 2 numai in Satu-mare
|
5 Attachment(s)
Am gasit din greseala pe mobile.de un Focus ST tare belea :shock:
|
Quote:
|
da...frumos intr-adevar
|
Pe mine m-ar interesa pe ST o fusta spate... un difuzor ceva... poate sa ma ajute cineva? in afara de rieger si stoffler.. care le-am vazut...mersi
apropo am vazut acolo o revizie cu pret... a schimbat careva placutele..? ca eu am deja 55.000 km cu ST-ul... si am schimbat deja de 2 ori tin cam 20.000 la mine un set... fata spate cu manopera costa aici in Mures 1.000 lei cu manopera. sunt curios pe la voi cat e? |
Quote:
|
Mersi mult UNLORD. st ul asta vad ca e facelift... eu am model 2007, dar ma gandesc ca se potriveste... trebuie sa ma interesez.
|
stie cineva daca se potriveste bara spate de st pe hatchback?
Precizez ca am un focus hatchback din nov 2006. Multumesc! |
| All times are GMT +2. The time now is 00:39. |
- Copyright 2026 4Tuning