![]() |
Re: [My Scoot] Piaggio SI
Sall all. Frumos Si-ul..sa ai grija de el sunt motoare ff bune. Si eu am un piaggio SI set polini 70cc toba sport simonini filtru sport malossi, shi sunt foarte multumit de el merge 70[ e ff tare senzatia cand il faci p unu cu un scuter]:lol:
|
3 Attachment(s)
Nu am mai postat de mult deoarece nu am mai facut nimic pe la el.Weekend-ul trecut l-am vopsit , deci spuneti-mi si mie ce parere aveti:D:D(mie imi place cum a iesit)
|
poze ? :)
|
poze in postu de sus. am dat edit ca uitasem sa le pun
|
Frumos...ce sa zic, imi place combinatia
|
Trebuia sa dai jos cauciucurile de pe janta:| asha arata urat...
In rest e ok:) |
Quote:
|
Frumos, frumos, bv, a iesit foarte fain, monteazal tot, sunt curios cum artata si merge. Bafta ;)
|
Frumos, frumos.. imi place combinatia de culori,dar dc nu ai dat cauciucurile jos dupa janta... sau macar puneai niste scoci mai lat... ..FRumos!!!!
|
Quote:
|
Mie sincer imi plac culorile,sunt alese bine!!Succes in continuare?Te-ai gandit la niste cauciuri Michelin:-?(ma rog cum se scrie)
|
Quote:
|
Ti-a iesit super vopseaua . Dupa ce schimbi cauciucurile o sa arate si mai bine :D
Bafta si asteptam poze si video cu rezultatul final ;) |
Pai da mai bine dai un ban in plus dar sti ca iei ceva bun!!Nu se merita sa iei Sh!!Bafta!!!
|
Joi sau vineri vor veni cauciucurile si inca o surpriza va aparea cam pe saptamana viitoare daca nu poate chiar saptamana asta:D:dance:
|
| All times are GMT +2. The time now is 18:44. |
- Copyright 2026 4Tuning