![]() |
|
Re: Masinile VOASTRE preparate de noi !
Bolt-On nu va merge VECI, golful plus are alta caroserie. vreau doar sa vad cum ar arata, de pus o pun eu
|
2 Attachment(s)
Salut!
As vrea si eu jantele din poza pe supernova+culoarea masini sa fie gri mat.... |
1 Attachment(s)
Quote:
|
Din pacate nu pot sa o vad.... ideea mea de imbinare ar fi fost sa ramana bandourile de golf normal iar de undeva de sub ele sa inceapa bara de plus.
|
2 Attachment(s)
salut baieti! mai revin cu o rugaminte la voi :)
daca puteti sa mai lasati putin masina si sa taiati in bara unde e plastic si sa puneti niste plasa iar numarul sa ajunga in colt jos :) multumesc anticipat p.s.: daca aveti alte idei astept si o versiune creativa :D |
1 Attachment(s)
Quote:
|
Quote:
|
5 Attachment(s)
ma ajuta si pe mine cineva?vreau alte jante daca puteti barile de M, narile negre, si farurile de pe e39 ala mai nou...am atasat si o poza cu ce model de jante as vrea daca se poate...si un pic mai lasata...
|
2 Attachment(s)
Quote:
|
2 Attachment(s)
Buna seara colegi!Care imi poate vopsi si mie capota si platonu negru mat,si sa imi puna jentile de opel si o varianta la jante pe megru mat daca se poate!Multumesc Frumos!
|
Quote:
|
2 Attachment(s)
ma ajuta si pe mine cineva...vreau jantele albe si alta varianta cu jantele albe si o dunga rosie in exterior.ms anticipat
|
2 Attachment(s)
Quote:
|
2 Attachment(s)
Ma poate ajuta cineva cu niste viniluri pe masina ? ceva finut si frumos ca e prea goala masinuta.Eventual si niste culori pentru jante.
|
2 Attachment(s)
salut baieti, niste culori la jenti, eventual si cu buza polishata
Multumesc mult. |
| All times are GMT +2. The time now is 13:13. |
|
- Copyright 2026 4Tuning