![]() |
Re: Machetele mele - e30_eVG3n
Super. Chiar daca nu e cea mai detaliata macheta (are si o varsta ... ), macheta asta da bine in orice colectie, fie ea si de machete high-end.
Personal, consider modelul bburago mai bun ... |
18 Attachment(s)
Quote:
Quote:
Ambele au doua perechi de faruri, poate din cauza luminii nu se vede! Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Azi avem doua Minichamps-uri 1/43: McLaren F1 - editie limitata 8544 modele McLaren F1 GTR Le Mans 1997 Gulf Team Davidoff #39 Ray Bellm / Andrew Gilbert-Scott / Masanori Sekiya - din cunostiintele mele masina nu a terminat cursa din cauza problemelor tehnice |
Am vazut la inceput un F40 Galben 1:24 presupun , l'ai prezentat ? ca am ajuns la pagina 28 si nu l'am vazut ... sau daca il mai ai ...
:-) PS: Superb McLaren-ul ! |
Wow, absolut bestiale amandoua. Vad ca ai si reusit sa faci ieri pozele de care ziceai. Foarte frumoase machetele si felicitari.
|
Quote:
Mersi! Quote:
|
Nici nu stiu ce sa mai zic, sunt absolut superbe, F1...cel cu decaluiri m-a lasat masca, felicitari man, cine nu isi doreste asa ceva in colectie:?::!:
|
Quote:
Ma bucur ca ti-ai indeplinit dorinta cu McLaren-urile :-P |
Super machete! Si pozele imi plac, ai inceput sa pui bazele unei colectii 1/43 tare frumoasa!
|
Quote:
|
2 Attachment(s)
Doar ce a sosit:D
|
Un model pe care il ador...abia astept sa il prezinti, zilele trecute ma uitam pe site-ul AA la el
|
Vad ca si tu ai luat "virusul" asta al achizitiilor, pe mine nu stiu de ce nu ma prinde, spune-mi ce ar trebui sa fac si eu ca sa ma "imbolnavesc" ? :lol:
Imi plac foarte mult ultimele prezentate, F40 si 250lm sunt niste BBurago adevarate (apropo acum ce Ferrari BBurago 1/18 iti mai trebuie ?) iar McLaren`urile 1/43 au niste detalii foarte frumoase :-) |
Quote:
Quote:
De la Bburago mai imi lipseste la 1/18: 250GTO, F50 Hard Top si 360 Modena. Mersi de aprecieri;-) |
Frumoase foc şi prezentarea lor īn aer liber ....te lasă salivānd :lol: Aşteptăm poze cu noua achiziţie :-)
|
10 Attachment(s)
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Azi, doua camioane 1/87 (din totalul de 3 din colectie), pe care am tot uitat sa le prezint: Colani Truck + remorca Gaense Further - editie limitata pentru Germania, nu l-am vazut nicaieri pe aici:D (ultima poza cu cel real) 1924 Man Diesel + remorca Sanella Margarine - replica a primului camion diesel din lume, lansat in 1924 |
| All times are GMT +2. The time now is 18:05. |
- Copyright 2026 4Tuning