![]() |
Re: Diverse poze/filme
eu :mrhappy:
ai vazut cum se zmuceste cand schimba vitezele :o |
20 Attachment(s)
VW Fest 2007...
|
13 Attachment(s)
II..............
|
iaaa....cate lume cunoscuta:))) vw forum rullz !! tare.... pacat ca nu am fost :(. dar mai sunt ocazii...
uite si FMM de care vorbeam...s-a dus nebunul..cred ca era f.f.f. obosit :))) a deschis capotaa.....waaaw..cu cat l-ati platit mah? :))) gata..a deschis capota..au fugit caii afara...s-au scurs in exetrior...cutia padorei.... merci dragos, dar am o rugaminte, imi poti face si mie un fisier cu toate pozele si sa mi le dai pe mess? merci mult. GTI ala negru apare si in 4 tuning asta nou. alaturi de G4 cel rosu cu neg la numar cine, ce a castigat? |
cred ca astea sunt toate pozele ... la frigu care a fost .. :evil:
vezi pe topicul mare ca mai sunt si altele |
https://www.youtube.com/watch?v=6M1kMB8p5TI&NR am mai vazut idiotenii pe youtube, dar astia le intrec pe toate !!! :shock:
100km/h pe role tras de o dacie... |
aia nu e Dacie, e VW ;)
|
5 Attachment(s)
Aseara prin Ploiesti...
|
10 Attachment(s)
Calibra de vanzare la nemti 12.000EURO....380CP din '94.....
si unk una la 9500 EURO din '93......... |
cea mov....v6 cah...dak era makr un SFI :)...
|
e "cah" da' are 170CP......
|
offf......de-ai fi shtiut u la ce ma refer....la tine ....ai zis CP si gata...deja te`ai excitat...!!...e v6` si v6`le dupa vectra din kte shtiam yo ..nu prea se renteaza....adik e mai bun un sfi` sau let direct dekt v6`le kre s-a pus pe vectra/calibra!!...vorbeshti in necunoshtintza de cauza...ma scuzi k nu ma excit k are 170 CP!!!
|
da...asa si la m3 toti au zis ca cel de 286 e muult mai performant decat 321 cp.
asa si la Ople se pare ca Let e mai cautat decat V6. mai usor de tunat..dar dupa mine, tot V6 ramane mai fiabil.. |
2 Attachment(s)
sa radem putin,2 poze facute d mn in drum spre expozitie la cora,ummmm ce parere aveti???:)))))deci masina era chiar panarama,avea mp3 inauntru,huse sport typer si eleron din........placa d snowboard??:)))))))iar dak obs mai atent langa el mai era unu "netunat"cred k omul avea 2,cu unul se dadea si pe celalalt in folosea pt familie :))))
|
3 Attachment(s)
incep sa fac o pasiune ptr masina asta ..... DONule .. tu esti de vina :D
|
Quote:
|
1 Attachment(s)
jeg motorsport!!!
|
6 Attachment(s)
audi a5,si golf breack???????:shock:
|
Quote:
|
2 Attachment(s)
mai pun si eu 2 poze....k vad k nu-mi mere bine netu..:(
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=PLhMVNdplJc viitorul LCD-urilor multi-point touch screen ...e "mind blowing" ;)
|
kravene uite man aici..... https://forum.4tuning.ro/100-ploiesti/7038-diverse-poze-filme/page-99.html burnuri cu kmionete!!!! ;)
|
5 Attachment(s)
sa-l fac pe DON-ul sa planga si mai rau dupa Vectra,iata una marfa,unii din voi e posibil sa o cunosca:D
|
Arata destul de bn opelu.............e belea rau;)
|
8 Attachment(s)
Baieti uitati ce se intampla pe soselele Romaniei cand la volan "este niste femei" dintre care una blonda. Cred ca erau "Racere" d-alea si combinau o liniuta cu un cerculet:lol:................Ce parere aveti??:D
|
Quote:
|
Quote:
sincer nu cred ca o sa planga dupa vectra.... :rolleyes2 |
Nu ma face sa plang dupa Vectra. O stiu, intr-adevar, la Cora am stat langa ea. E foarte misto facuta, insa n-as baga chiar atatia bani intr-o masina.
Important este sa arate bine pe din afara, foarte putin tunata, si sub capota sa fie grav aranjata si pregatita pentru aproape orice, oricand. |
Le cer scuze baietilor dupa Coltz fiindca am plecat fara sa-i salutam, dar eram prea excitatzi de masina, eu unul daca ma intreba cineva cum ma cheama trebuia sa ma gandesc putzin...
Asta e..., n-a fost intentzionat, credetzi-ne. Sambata se deschide barul in portbagaj la VR6... am promis...! |
don, vreau si eu sa vad cum trage..
|
O sa vezi man..., stai linistit..., sa nu uit sa mai pun niste benzina azi..., nu prea e bine sa te prinda rezervorul sub jumate ;)
La VR6 ii e sete rau. La atatzia cai..., tre' sa le dau sa bea mult... |
Quote:
|
1 Attachment(s)
Un film amuzant ... de la nesomn :D
|
9 Attachment(s)
neshte poze funny
|
1 Attachment(s)
Un film tare galagios !!! Multi wati putere ! :x
|
1 Attachment(s)
un ferrary {nu`mi dau seama modelul}~350 cp... ....
prin alba iulia ... frumoasa masina ... |
Quote:
|
Quote:
|
1 Attachment(s)
un burn ...
|
| All times are GMT +2. The time now is 19:23. |