![]() |
Re: Donatii piese E36 [doar cereri]
1 Attachment(s)
Quote:
Se impiedica cineva de niste angel eyes defecte? ma intereseaza doar inelul in sine...fara fire fara nimic ... (ca in poza atasata) |
caut un cass de e36 in orice stare
ma intereseaza doar niste butoane si displayul |
Am rezolvat cu inelele ...
Incomodeaza pe cineva niste plafoniere spate ?:D |
am si eu o mare rugaminte la voi!!!Poate sa ma ajute si pe mine cineva doar cu imprumut cu un senzor de temperatura de 1.8 m40b18 ca nu imi mai merge masina deloc cum se incalzeste motorul imi da rateuri si imi inegreste bujiile..... macar sa stiu de la ce este ca sa nu mai cumpar o groaza de piese iar ca stau si prost cu banii!!!!
|
Quote:
|
Quote:
|
2 Attachment(s)
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Este o banda de leduri normale (sunt la o distanta destul de apropiata , iar in poza apar atat de puternice pentru ca poza este facuta cu un telefon decent - Toate "piesele" costa 28 ron iar un set de CCFL-uri este undeva la >150 ron .
In fine aici este un topic de cereri piese si nu are rost sa lungim treaba aici:) . Poate odata o sa imi prezint si eu pisica de care sunt mandru cu toate ca starea este undeva jos fata de alte pisici de pe aici:). Oricum multumesc pentru sfat:) |
Quote:
|
Quote:
|
salut! are cineva pe acasa un proiector dreapta de care se impiedica? multumesc
|
caut si eu suportii de proiectoare stanga+dreapta pt e36. are cineva? am postat aici ca nu gasesc, nu vreau moca. astept oferte pe pm daca ma poate ajuta cineva.
multumesc! |
| All times are GMT +2. The time now is 03:38. |
- Copyright 2026 4Tuning