![]() |
Re: E36 - Bmw
Quote:
In ce hal face:shock::shock:.Iote ca si 2.0 aude frate! |
ba mariane frumos fordu:shock: :)))
si ca sa fiu pe subiect se aude frumos motorul!hai ca iasa treaba buna pisica asta,nu se poate! |
Da ce-mi place de marian cand face filmari de genu...lasa camera de filmat sau telefonul pe jos si fuge repede repede in masina :):) :):) :):)
Nu e bara M asta de pe spate nu? |
Quote:
ARE DIFUZORUL DE M !!! MAI AM DE BAGAT DESTUI BANI PANA VA AJUNGE CUM IMI DORESC EU !!! SPER CA PANA IN VARA SA FIE GATA !!!:D:D:D:D !!! |
e si bara spate de M..
|
Quote:
DA BARA SPATE ESTE DE M !!!:D:D:D:D SPRINTERE CAND VINE FURIA TA MA SUNI !!!VREAU SA O VAD SI EU! SA VAD DACA II RUP MAINILE LU ALA CARE A CONDUS PLATFORMA PANA LA BUCURESTI ! DA?:D |
Quote:
|
Quote:
oameniiiiiiiiii sunt locoooooooooooooooo:shock: dar Sprinter este un fel de "muro shavo" al Bmw urilor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: https://www.youtube.com/watch?v=Od8LqVnjl1Y :lol: :lol: Skillzu e la platane :D ,Marean la tobe, Sprinter e vocea :lol: :lol: :lol: !!! |
Da acum am vazut si eu ca e diferit locul pentru carlig si de la lumina slaba nu am vazut coltul de sus al difuzorului care diferit deci da e bara M :P
Chiar nu greseste odata sprinter asta...:):):):) Si la fluierul piciorului cine e ? :):):):) https://www.youtube.com/watch?v=YEr8g...eature=related |
marineeeee ce evacuare e aia ma?:))
|
Quote:
|
Quote:
ba , tu ce id-u mai ai ? ca nu te mai am , nebunule:| |
Quote:
crede-ma sunetul este replica m3 :D in ture :D... id meu este acelasi :D:D:D marian_mrn |
Quote:
|
Quote:
maine cred ca mai iau si io un set de nr rosii...si poate vin pe la buc daca ai timp si bani de benzina multa zilele astea...ca mi-ai promis ceva cand o da zapada :D |
| All times are GMT +2. The time now is 15:05. |
- Copyright 2026 4Tuning