![]() |
Re: fetele noastre, bune si rele
Cred ca e fata nu fatza! :-P
|
Quote:
Doar n-am ajuns sa ma cert eu cu MOMO, tovarasul meu de drum pe care l-am cunoscut in excursie cand era el mic in clasa a VI-a... sau a VII-a :D Mai tii minte bai nebunule... ce panarama de om erai si atunci? :lol: |
Quote:
Pacat ca nu mi-a iesit burnul. Nu-mi tine bine frana de mana in puii mei si nu-mi prea mai ies combinatiile... |
OFFTOPIC !!!:twisted:
|
1 Attachment(s)
pt. cei ce n`au vazut...desi sunt foarte putini(in seara respectiva am fost foarte multi:)...)...na si voi mha curioshilor:)
P.S.:tipa imbrakta in alb din stanga pozei....este amanta...dar shhhhht:)))sa nu afle fata mea:) |
Uaaaaaaaaauuuuu!:yes:
:dribble: |
aia in alb e si amanta mea ;) de cand e amanta ta ?? sa vezi ce ii fac cand o s-o prind :lol:
|
Baaa aici era vorba de prietenele noastre nu de bagaboante... ca Manshon :lol:
|
ea este prietena comunitatii don`ule!!:)...nu conteaza cum arata cum se comporta!este a noastra:)
|
Quote:
ONE 4 ALL AND ALL FOR ONE |
Ok!
Sorry Manson! Data viitoare vin cu flori :lol: Glumesc! |
Quote:
|
Ma!
Cu flori nu vin... dar ii fac niste poze pe masina :lol: Gata cu offtopic-ul se supara TNG-ul!!! |
poze Cu Gagici Aveti? Da Sa Fie D-alea Bune Ca Rapandule Gasesti Pe Toate Strazile...
|
ete Ce Mijto Am Scris... Zau Ca Nu Stiam Cum Iese... Si Doar Apesi Pe Un Buton... Ce Tare!
|
ce poze cu vagaboante mai:D alea nu sunt vagaboante...sunt unele din fostel;e mele si amice de ale mele...si p tine donu le nu ma supar...never ce draq...app poze cu fete?
|
aaaaaaaaaaaaaaaa eu eram vagaboanta....ai draq ce sunteti:D
|
:lol: :lol: tare!
|
Super tare bai Manson te prinzi greu :lol: :lol: :lol:
|
nu vazusem poza lu kraven...lasa k va prind eu pe picior gresit....glumesc va dati seama...
|
Ma presimt eu ca tu esti cam imprevizibil :lol: :twisted:
|
Oficial I`m Solo Again!!poza Se Poate Shterge Sau Poate Sa Ramana!!ramane La Latitudinea Voastra Sau A Lu` Tng ....!!
|
Las-o ma ca amintire :((
|
chill don`ule...k poate vine alta rpd!!....dar nu ma grabesc ...k sunt prea stresat cu bac`u!!..kred k o persoana kre a trecut prin asta sau trece acuma poate sa ma consoleze!!...oricum nu e asta cea mai mare problema a mea!!a fost frumos kt a durat....dar ....toate lucrurile frumoase au un END!!..chiar dak a fost prea rpd:)
|
mama ce pledoarie!!! lasa kraven...mergem odata la agatat k si eu sunt....frectie...solo...ce zici...???
|
nu mersi!!....yo deja am pe cineva in gand!!nu ma duc cu tine la agatzat k ma fac drq de ras:))...just kidin`!!!....si dak e sa ies mi`e k te agat pe tine drq....te iau la una mik.....dar doar dak imi dai bon fiscal:))))
|
mancami ai......:)
|
2 Attachment(s)
deocamdat sunt singur.......dar am o poza cu o foarte buna pretena......dak era singurik.............pacat........dar oricum e o dulcika.....
|
Quote:
frumoasa fata si masinileee |
Quote:
|
Quote:
|
pun si eu cu sormea ?? :mrgreen:
|
Lasa ca am pus eu cu sor-ta!
Pozeee maa, ce credeai!!! (la Diverse poze/filme) |
Quote:
|
DON`ule mai vrem poze!!!! nu ne ajung alea!!mai pune...:))...shantzule no offence...da` sorta e fata de nota 25!!
|
1 Attachment(s)
ms kraven ;)
mai am eu poze cu noi de la cheia ;) o sa pun |
tb e k shtii k ma chinui sa le iau dupa forum 15 mii de ani!!tre` sa`mi fac cd`u...:))...filmulete dak sunt...dar kred k poze sunt in draci!!:)
|
superb shantsule, superb. :)
|
eu am facut poza asta :D sunt mandru
|
Quote:
Am glumat bai... am glumat!!! :LOL: |
| All times are GMT +2. The time now is 21:53. |
- Copyright 2026 4Tuning