![]() |
Re: Vand piese E30
Am geamuri electrice fata-spate de 4 usi. Din pacate doar macaralele fara butoane si instalatie. Ieftin. Daca te intereseaza da-mi un telefon.
c00lzer0> Am bara completa _fara_ armatura. |
Re: Vand piese E30
capac de delcou ai?
|
Re: Vand piese E30
Au la magazin.
|
Re: Vand piese E30
unde la magazin?si cam cat e?
|
Re: Vand piese E30
releu stergatoare e30?
|
Re: Vand piese E30
Am releu. Da-mi un telefon. 0721.259.522 / 0763.447.415
|
Re: Vand piese E30
up.....
|
Re: Vand piese E30
salut ;ai cumva un buton de lumini faza mica mare de e30:paper:
|
Re: Vand piese E30
Avem buton. :-)
Update: - grup fata 3.91 ix - caseta de transfer ix - stopuri late rosii - 2x chedere de luneta - 2x chedere de parbriz - 2x chedere de capota scurte - un cheder de capota lung - un cheder de usa stanga coupe foarte bun - alternatoare 65A/90A de M40 - compresor a/c E30 - bara spate cu bandouri fara armatura - ambreiaj LUK nou de E36 1.8is (placa+disc) - debitmetru 1.8 M40 0721.259.522 / 0763.447.415 |
Re: Vand piese E30
Quote:
|
Re: Vand piese E30
:-) up..........
|
Re: Vand piese E30
up........
|
Re: Vand piese E30
sal'
ce pret au stopurile late rosii? ai, eventual, o poza cu ele? merci. |
Re: Vand piese E30
1mil. Iti fac o poza azi.
|
Re: Vand piese E30
merci, astept poza :)
|
| All times are GMT +2. The time now is 13:32. |
- Copyright 2026 4Tuning