![]() |
Re: Cea mai rapida masina condusa de voi / Top Speed ! ? !
190 A1 cu al meu 318i tourier
200 autobhand munchen-ulm touran 1.9 tdi dar noi avem drumuri proaste nu ai unde... si autostrada la viteza mare a mea incepe si vibreaza |
eu merg cu a mea linistit la 240 km/h si aici in tara pe drumurile astea...no problem chrysler 300c v6 crd
|
ce`l mai mult am mers dar pe locu din dreapta pe autostrada pitesti-bucuresti cu S lu tati 420i cu 257KM :D numai vb de consum ca ajunsase la 30% :)) pacat ca nu am B si A am decat A1 :D
|
si cu scuteru care are capacitatea de 125cc si 12 cp i-am dat 120 pe linie dreapta si pe dealu negru 135km :))) si pe autostrada pitesti bucuresti am spart motoru la 120 de km :)))) =)))
|
si cu fosta motocicleta yamaha tzr 125cc 6 trepte 150 km/h pe goranu:D blana la 12.000de ture
|
SI eu eram cu mama cu tico nemodificat/tunat, eu stateam in dreapta, pe autostrada soarelui a mers cu 185 km/h n :shock::rolleyes2
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
Cu S-ul mai e cum e, dar cu scuterele si "motocicleta" nu prea... |
3 Attachment(s)
Porsche Carrera S4
312km/h nu e masina personala...ci a unui prieten foarte bun |
Quote:
|
Si eu am scooter de 250 cc si maxim 120kph ia pe linie dreapta! Si are 20 Cp! Sunt si altele care fug mai tare! E posibil si la 125cmc sa prin 120kph....dar 135 pe dealul negru? dc ar prinde mai mult pe dealu negru? nu inteleg! Si nu imi spune ca ii dai tu in coborare ca nu te cred! I ar pe autostrada! HMMMM!!!!
|
si mai am ceva de zis:))....in primul rand...tzrul nu prinde mai mult de 120:)):-j...asa ca las-o moarta;)
|
Golf V GTI - Calimanesti/Valcea -- 220 km/h :) ( asta seara )
Golf V GTI - Valcea/Govora --- 210 km/h (eram in dreapta si Ionut`GPL in spate - dupa ultima intalnire 4tuning ) |
Quote:
eu ma gandesc ca daca as avea scuter...n-as avea de ce sa ajung cu el pe autostrada, atata tot :) dar cine stie :P sunt oameni si oameni... |
sunt de acord cu alexik....ce ar cauta omu cu scuteru pe autostrada?:))ceva foarte ciudat:))
|
| All times are GMT +2. The time now is 16:37. |
- Copyright 2026 4Tuning