Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Dacia tuning (https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tuning.html)
-   -   Folie omologata vs. ionizare ??? (https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tuning/28862-folie-omologata-vs-ionizare.html)

Byrons13 30-01-07 07:16

Re: Folie omologata vs. ionizare ???

Ei, Doru, ai vazut?

Magos 31-01-07 14:58

vreau sa plec pe 10 la Pitesti, sa mi le ionizez... tot pe dacie, cred ca o sa iasa bine... am inteles ca ma costa cu tot cu spaga 100 ron... si sunt si omologate..!! ;)

83_URZ 31-01-07 15:47

fratilor cred ca m-am hotarat: imi IONIZEZ geamurile.Nu vreau sa am probleme cu gaborii astia prosti.bafta si sa auzim numai de bine

83_BND 31-01-07 15:51

Quote:

Originally Posted by 83_URZ (Post 724371)
fratilor cred ca m-am hotarat: imi IONIZEZ geamurile.Nu vreau sa am probleme cu gaborii astia prosti.bafta si sa auzim numai de bine

bine maruse! asa e! si eu o sa-mi ionizez geamurile la Logan! bafta!

adi.schumi_tm 09-02-07 21:16

Eu azi mi-am pus folie omologata de RAR LLumar cu vizibilatate de 5% pe geamurile lateral spate si m-a costat 150 RON.Eu zic ca e k

cristea_rotitza 12-02-07 11:33

salut.baieti,stiti cumva cat m-ar costa la craiova o ionizare la un kadett in 2 usi?

cristea_rotitza 12-02-07 11:34

si ma refer la geamurile laterale fata spate,si luneta.
cam cat mai merge spaga k sa l faca mai inchise?

alexblondul 12-02-07 17:25

folia neagra si orice culoare vreti voi la AGER pe pache protopopescu pune folie omologata RAR ( pe baza de chitanta , foie de omologare RAR , acord RAR avizata OK ) , la folie pe fata aveti voie maxim 7 % intunecime iar pe laterele spate si luneta puteti sa faceti si 100% ...pretul e undeva la 180 euro ... la ionozare la pitesti la firma SEND 92 pretul e de 85 lei noi si este asemenea omologata cu certificat de garantie si acord RAR iar valorile admise la ionizare sunt 35 % fata si 95 % spate ...

Cristi_XP 15-02-07 23:58

Quote:

Originally Posted by aByS (Post 710941)
Ai fi surprins poate sa aflii ca in Tm poti gasi folie si la un pret mai mic;)

Problema este ca la noi, se dau toate geamurile jos ( cu exceptia lunetei ;) ) pentru ca folia sa se puna uniform pe toata suprafata geamului.

Ai daca ai LOGAN pretul pentru geamurile spate e mai mic:!:

Zi si mie la cat ajunge folia pt logan toate geamurile...negru negru pe spate...fata pus negru negru pe proprie raspundere...sau daca e diferenta de pret intre negru inchis si deschis...Ce folie e ?LLUMAR?

adi.schumi_tm 16-02-07 06:54

Quote:

Originally Posted by Cristi_XP (Post 752306)
Zi si mie la cat ajunge folia pt logan toate geamurile...negru negru pe spate...fata pus negru negru pe proprie raspundere...sau daca e diferenta de pret intre negru inchis si deschis...Ce folie e ?LLUMAR?

La C&A GLASS pe Porumbescu in Tm e la 500 ron folia pt toata masina indiferent de nuantza

gabitu2007 04-03-07 19:06

mai si de unde pot sa cumpar folia omologata ?

Outta Control 05-03-07 09:26

Daca sunteti din Bacau, pe Prieteniei folie omologata pt Logan-450 ron inchisa la culoare.

ice_adryan 05-03-07 23:36

stie careva..daca gasesc sa ionizez geamurile.. undeva prin zona moldovei?

ice_adryan 05-03-07 23:37

am folie..si m-a oprit un garcea..si mi-a dat tot tacamul..in mm,,

Cristi_XP 07-03-07 01:34

cat a fost amenda?cate puncte de penalizare pe permis?
de ce nu ai dat`o jos de fata cu el?

All times are GMT +2. The time now is 17:32.

- Copyright 2026 4Tuning