![]() |
Re: Espero - BZ-06-BVN
mc frumos:oops:
weekend`ul acesta,sper sa pot ajunge(samb/dum),vb pe mess detaliile;),sa nu stricam topicul`;) |
sal, am si eu o intrebare, vreau sa-mi pun o toba pe spate ca a ta sunt curios cum se aude si mai ales daca e zgomotoasa in interior la viteza nu vreau sa fac un drum de bucuresti si sa ma intorc cu dureri de cap.
|
De astazi masina intra la vanzare 1500e nici mai mult nici mai putin
masina se da cu tot ce e pe ea 0762106858 Upp! |
pffff si tu di masina,ce naiba mah,cand ma apuc si eo serios de treaba toata lumea schimba masina,in felul asta nu o sa mai am nikiun fel de avnt+ca e pacat la cata munca e pe masina ta si cat de frumoasa e,si dak te hotarasti sa dai jos ceva de pe ea dami un PM
|
ce ai patit man de o dai si tu???
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
sincer....eu mi`am intors modul de a gandi la 360`...acum daca as avea niste banuti..de la calibra..as opta ptr un tico..consum extrem de mic..decat sa merg pe jos..bag 20 lei gaz..si ma plimb toata ziua...8)
|
Quote:
|
salut baieti
in primul rand multumesc pentru aprecieri legat de motivul vanzarii :rolleyes2 cred ca se numeste adaptare domnilor avand in vedere vremurile o astfel de masina nu mai renteaza vreau o masina mai noua daca nu reusesc sa dau masina pana la jumatea lui decembrie cel tarziu probabil o sa o pastrez si voi continua proiectul :D desi nah ca orice masina se mai si strica, trebuie sa va spun ca de fiecare data cand ma urc la volan o fac cu zambetul pe buze sper sa fie si viitorul proprietar lafel de multumit :-) |
Quote:
Upp!!! |
Dap,spor la vanzare,am vazuto si eu pe viu in vara.Arata excelent si se aude si mai si,asa ca recomand.
|
Quote:
Upp!!! |
Salut
Rugaminte: motorizare de pe masina pe care o vinzi e de 1800cc,dar ce tip de motor e? E cel cu 8 valve?Si m-ar mai interesa consumul pe gpl . Intreb deoarece sunt interesat. |
| All times are GMT +2. The time now is 14:54. |
- Copyright 2026 4Tuning