![]() |
Re: Viteza maxima - Cielo
E diferenta si de la kilometraj la kilometraj. Eu pana sa umblu la kilometraj sa il aranjez, la 115 aveam ceva de genul 98 si va dati seama ca diferenta crestea un pic. Revenea pe la 145-150 si dupa iar crestea. (roti originale, kilometraj original de fabrica cu sigiliu <masina luata de noua>) Cu gps-ul daca tii masina constant, e cat se poate de relevant.
|
nush frate cel mai naspa e atunci cand faci accident mie mi sa intepenit la 130 km/h dar nu cred ca aveam atatia...totul s-a intamplat pe autostrada bucuresti-pitesti cand am iesit in decor eram obosit si o secunda de neatentie ....am inchis ochii si bum am iesit in decor pe un lan de porumb si nush cum drq ca sa intepenit la 130 km/h.Cert e ca am scapat cu niste zgarieturi dar in rest nimik grav
era vro 1 dimineatza si imi era foarte somn.... |
Quote:
cand sa intamplat accidentul? |
de ce mi s-a sters postul ?????
|
Quote:
|
Quote:
are o abatere foarte mica (sub 3km/h), fiindca raza anvelopei ramane aceeasi |
Quote:
|
Quote:
Eu cu 195/50/15 aveam aceiasi viteza ca masina din fata mea cu jante pe 13" (185 sau 175/??/13) |
Quote:
probabil..aseara dinspre campina spre ploiesti 180 mai aveam pedala dar a inceput sa trepideze... |
In 2007 am mers pe Bucuresti - Pitesti cu un Cielo din 2006 pe gaz cu 180..totul stock pe el
|
Quote:
|
ai dreptate ca nu mai putea..era la fund...
|
io stiam k viteza maxima e 175 :shock:
|
Quote:
|
poti sa ai pedala si sa nu se duca dar sincer nu cred ca te mai ducea mult..oricum viteza reala maxima este de 180 mai mult poate daca o tragi de un m3
|
| All times are GMT +2. The time now is 13:46. |
- Copyright 2026 4Tuning