![]() |
Re: Diverse poze/filme
8 Attachment(s)
|
fabia - mdap....masina asta chiar imi place :-P
nu i-am gasit defecte :mrgreen: volvo - si asta e belea ... poate daca era un rosu mai aprins sa mearga mai bine cu alb/gri :rolleyes2 |
5 Attachment(s)
Peugeot 206 :
Attachment 209938Attachment 209939Attachment 209940 Attachment 209941Attachment 209942 PS: le-as fi bagat pe toate intr-un post , dar ma incurcam in poze si nu puteam sa le aranjez calumea |
15 Attachment(s)
|
ce frumos sunt lucrate masinile spoiler-prag-spoiler, imbinarile sunt bune, cu gust, frumos
|
marfa rau toate...si fabia si volvo`u si bmw`u:))...
in schimb la peugeot`u ala as mai fi schimbat kte ceva:) |
frumoase toate! chiar imi plac.
|
46 Attachment(s)
O serie de nemtoaice "sexy" :mrgreen: :
Attachment 210093Attachment 210094Attachment 210095Attachment 210096 Attachment 210097Attachment 210098Attachment 210099Attachment 210100 Attachment 210101Attachment 210102Attachment 210103Attachment 210104 Attachment 210105Attachment 210106Attachment 210107Attachment 210108 Attachment 210109Attachment 210110Attachment 210111Attachment 210112 Attachment 210113Attachment 210114Attachment 210115Attachment 210116 Attachment 210117Attachment 210118Attachment 210119Attachment 210120 Attachment 210121Attachment 210122Attachment 210123Attachment 210124 Attachment 210133Attachment 210134Attachment 210135Attachment 210136 Attachment 210137Attachment 210138Attachment 210140Attachment 210139 PS: ce rol are prelata aia pe capota (am vazut multe masini la expo. cu asa ceva) ? :???: Attachment 210125Attachment 210126Attachment 210127 Attachment 210129Attachment 210130Attachment 210128 |
prelata aia e ca sa nu se matuiasca vopseaua de la vitea...ca mai sar pietricele...mai intra ganganii...etc :D
corectati-ma dak gresesc dar eu asa stiam... PS: alte masini au un fel de folie transparenta de plastic in partile unde se poate zgaria...pe capota...la aripi...etc. |
super pozele dshock ;)
-vreti poze de aseara ? -n-avem :mrgreen: mai incolo dupa ce ma trezesc si eu mai bine :) |
super tari pozele. nota 20.
|
da shantsule, astept cu interes...
|
inainte de pozele de la shantzu mai va dau ceva...:))...
http://www.kudika.ro/articol/special...a-machiaj.html |
dupa ce termin de facut curat promit ca fac tot posibilul sa impart pozele :mrgreen:
|
1 Attachment(s)
Shantzu .... zi-le tu povestea ... ca eu pun poza :D
|
ma boyz:)...e prea lunga poveste tng:D
|
hohohohoh....chiar e lunga povestea....
dar merge pe scurt asha :) - erau 4 baietii care inca mai sunt si cum mergeau ei la buc cu inca nishte colegi de club..... POLITIA!!! BHA POLITIA,tng urcate mah in masina - dc mha ? zii mha dc ? - urcate in pisici mai repede .... :mrgreen: |
ahaha......belea varianta asta scurta:)...intro nu`?:)
|
cam da , intro :)
pt o versiune full trebuie sa il ascultati pe taica' shantzu live :mrgreen: |
lol, mie mi a placut varianta ailalta : fugiti ma ca vine politia din contrasens !
-lasa ma , doar nu or sari gardul , sa vina ......si cand au sarit gardul sa vezi ce fugeau baietii:) |
da mah ... ce putea sa ne treaca prin cap ...:mrgreen:
|
7 Attachment(s)
asta seara prin bucuresti q ONO
|
Uada Fac? si continuarea? Tot nu am inteles! Cine sunt baieteii? Eckoule esti p-antre ei?
|
Quote:
|
anunturile din ziua de azi:https://www.4tuning.ro/anunturi_auto/...u_xx44298.html
|
Quote:
eu sunt q hanoracul alb care a stat in fata cel din spate e un prieten la cara am stat intradevar era ud pe jos k ninsese si nu a avut cum sa mearga "foarte tare" dar la arcul de triumf pe linia aia dreapta i-a dat 250 e un vis masina |
plm...ti`a dat o patura???...nu de alta dar knd ai fakut pe tine sa nu strici bunatate de interior...
ne lashi mha.... |
eu nu cred... ce masina are?
|
Quote:
din pacate nu sunt asa disperat intelegi tu?pana la urma care ma crede bine care nu ma crede iara-si bine |
Quote:
porsche 993 turbo de 700hp 4x4 |
ohh frate ce te ataci... in cazul asta parca mai merge ;)
|
ntz ntz ntz....auzi mha dak esti asha de tovarash cu el...dc nu intra si el pe forum sa zik ce v`ati distrat??...???si te`ash sfatui k data viitoare sa ai grija cum vb...)
si apropo`...vezi k se apropie 4tuning Day, sa nu uiti sa`l suni pe GAJ`u...sa ii spui sa vina sa te ia de la skara.... |
eu il felicit pe nesomn ;)
sincer si eu ash vrea sa merg cu o masina ca aia ;) |
ma a fost el cu porsche ... ce sa mai ne kkm pe noi :D
|
si ce porsche , daca era stock mai ziceam noi ce mai ziceam dar e posibil sa fie cel mai puternic din romania ;)
|
Nenea nenea ma lasi sa fac si yo o poza cu masina?:lol:
|
Quote:
iti zic k nu e cel mai puternic mai e unul al lui maftei de 1000 de cai o sa atasez unlink knd o fii sa il gasesc |
Quote:
nenea nenea ai vazut filmarea??? |
Quote:
ono a spus ca e ii e cam frica de el....si am zis posibil cel mai puternic pt ca nu se stie niciodata... ;) |
unde gasesc si eu melodia aia parodie dupa ludacris ca am inteles ca-i pe forum?
|
| All times are GMT +2. The time now is 17:36. |
- Copyright 2026 4Tuning