![]() |
Re: Donatii piese E36 [doar cereri]
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Ma poate ajuta cineva cu acele capace din spatele farurilor Bosch de la faza scurta? ( Cele ROTUNDE ). Am avut xenon si am renuntat la el si acum am ramas cu gaurile de la xenon si imi prafuieste tot farul si mi-l si abureste cand ploua.
O sticla de oglinda rotunda de pe stanga( cum sunt cele de M ) are cineva ? PS: Platesc daca este necesar. Poza: http://www.avtosklad.bg/img/products/058905281.jpg Capacul rotund din dreapta. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
sa ma intersez daca merg |
Quote:
scoti mufa apoi scoti soclul becului...:)) are cineva plasticele de acopera/mascheaza triplele din portbagaj la e36 coupe? |
Buna ziua,
Gasesc si eu 2 capace care acopera difuzoarele din usi? Ma refer la capacelele de plastic care stau prinse in fata de usa... Dau la schimb alte piese... Multumesc! |
Quote:
|
Are cineva capacele din spate ( cele rotunde de la faza scurta )de la farurile bosch?
Poza: https://www.4tuning.ro/images/vand-fa...-0-0-0-0-0.jpg Sau o sticla de oglinda rotunda cum sunt cele de M de pe stanga? As ramane recunoscator. Platesc daca proprietarul cere. |
iti pot dona eu 2 capace din alea de iti treb tie
|
cine imi poate dona 2 capace de proiectoare pt e 36????
|
Quote:
|
salut colegii ..doresc si eu 2-3 socluri cu sau fara bec pentru scrumiere si bricheta ...
eu le-am dat jos la mine am incercat sa schimb becurile nu am reusit sa le scot le-am rupt de nervi si mai am unu cu becul rupt in el..va multumesc !!! |
Quote:
Am cautat si eu un timp un singur capac de proiector si nu am gasit prin dezmembrari asa ca m-am enervat si am cumparat proiectoare:d. |
| All times are GMT +2. The time now is 00:46. |
- Copyright 2026 4Tuning