![]() |
Re: Donatii piese E36 [doar cereri]
Quote:
|
un BEC pentru bord gasesc si eu?(am avut o surpriza azi) :D in zona Bucuresti
multumesc! |
Quote:
|
salut! un set de fise complete de e36 motor 1.8 m40 are cineva? (masina este din 1992) si ma intereseaza si tot traseul de tobe de la motor pana in spate si un pret pt ele. multumesc! 0769.340.196 sau mess "cozminfolo"
|
Quote:
|
exact k ala e dar vz k sunt de 3w si 5w....vz k are si la benzinarie
|
Quote:
|
becul care lumineaza ceasurile
dar s`a rezolvat...s`a aprins singur...nu stiu de la ce ....frig ...vreo groapa(suspensie cat de cat rigida)...ori...se repara singure :))) LA MULTI ANI! |
Quote:
|
La multi ani,ma poate ajuta cineva cu o pereche de arcuri spate stok?ale mele s-au inmuiat.Mersi.
|
Arcurile stock de BMW nu se inmoaie niciodata din ce stiu eu... Ori se rup ori sunt la fel... Cred ca ai probleme cu amortizoarele...
In schimb, arcurile "jmechere " gen FK sau JOM in 3 saptamani sunt bune sa faci leagan pt copil de moi ce sunt... Cand te apesi pe portbagaj face balans cand ii dai drumul ? |
Sa le lase putin la uscat si se intaresc ele !
|
Quote:
|
salutare am si eu o problema caut si eu 2 manere exterioare de coupe dar nu gasesc nici la dezmembrari ca vror sa iti dea usa cu totul daca are cineva care nu are nevoie de el si se impiedica de ele pe acasa da-ti si mie un semn va multumesc:rolleyes2
|
are cineva un capacelul de pe partea dreapta , cel care vine in locul pt proiector ? nu conteaza culoarea lui ...
incuietoarea ( sau nu stiu cum sa ii zic .. cea din portiera care inchide si deschide usa ... ) as dori modelul de pe coupe/cabrio care are senzorul pt coborat geamul atunci cand se deschide usa ... |
Donatii piese E36 [doar cereri]
Salut
As avea si eu nevoie de bucsile pe care stau suporti de motor { sunt niste chesti conice si negre (tampoane motor ) }.eu am de 1.6 pe masina si am pus 2.5 si sta cam jos motorul. |
sal ma poate ajuta si pe mine cineva cu incuietorile de la capora cu tot cu cablu pana in cabina nu degeaba le platesc
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
valabil pt cine ma poate ajuta cu doua arcuri spate stok
|
multumesc mult dar este mica
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ma poate ajuta cineva cu tampoanele de cauciuc din partea de jos a radiatorului de racire?
|
are cineva plasticul acela dreptunghiular unde este incadrata bricheta ? fara butoane
|
da mane !(LAFv8) da'mi pm cu adresa
|
1 Attachment(s)
Salutare! Are cineva niste mufe de intra in semnalizarile NFL de e36?
|
1 Attachment(s)
M-ar putea ajuta cineva cu o fuzeta fata cu butuc, disc si etrier pt motorizare de la 1.8 is in sus (320-28, 325 diesel - disc de 286 mm diametru)? Ca idee, tot incepand de la piesa incercuita inspre roata, fara amortizor.
Piesele imi trebuiesc pentru studiu, nu conteaza daca sunt stg sau dr, pot fi uzate/defecte/omorate, am nevoie sa vad daca si cum le-as putea adapta pt un proiect. Dau un suc/bere, chiar si un whisky! :-) Merci. |
Are cineva tunelul acela de aer dintre carenaj si spoiler fata ( cel din stanga pe care vine prins senzorul de temperatura)? Multumesc.
|
ma poate ajuta cineva cu 2 claxoane pentru bmw e36
|
inca mai caut fete de usi de coupe, jerpelite, irecuperabile.. am nevoie defapt doar de sipculitele in care se prin de usa in partea de sus, de la baza geamului
0762271337 Iulian |
As avea nevoie de o pompa de injectie pt un 325 TD, 6 cilindrii, an 94
Ma poate ajuta cineva? |
Fii si tu de bun simt... Aici ceri plastice surubele si alte prostioare... Nu ceri motor cu cutie de viteze. Pe alea le cumperi pe bani... ;)
Toti avem ceva de pus la masina. Asta nu inseamna ca le cerem pe toate. Imi doneaza si mie cineva o clima digitala cu tot cu aeroterma ? Nu cred si nici nu-mi fac sperante. Cand o sa am bani fix pt asta am sa le cumpar... aaaaa...era sa uit... Si niste bandouri de M pt coupe plsssss ... Cred ca ai prins ideea... |
Quote:
|
incearca la piese bmw de vanzare sau la userul alexutz03 ,el are un motor diesel in pod,si-a pus benzinar...The_rifle salutare,nu dormi? :p
|
Quote:
|
Quote:
Donatiile sau cadourile nu se platesc ... ;) Cand oferi o floare unei fete nu-i ceri banii pe ea. Invatza sa te porti ca esti destul de maricel... ;) |
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 18:26. |
- Copyright 2026 4Tuning