![]() |
Re: Loganu meu! DJ-18-KYD
toate modificarile fac toti banii..Felicitari !
|
A iesit foarte frumos....cat te-a costat sa faci portbagajul?
|
Super tare loganu' tau.E cel mai misto logan din cate am vazut.Bafta in continuare.
|
frumos.....imi place:X.ai putea sa ii vopsesti tamburi si etrieri ar da bine,parerea mea.tine-o tot asa.as vrea sa stiu si eu cum ai modificat lumina la consola centrala,vreau sa o fac si eu.e greu?ma refer la demontat ca restul cu lipitul ledurilor nu cred ca ar fi asa de greu.ms frumos.
|
Quote:
|
@Gorby ms mult bafta si tie !
@adi.schumi_tm ms de sfaturi ! @ag80bik asa ma gandeam si yo...ms..:D @Bughilas am stat ceva timp pana sa il aleg..:D @B-61-KYS ms de apreciere! @spark88 l-am facut pe un rca:D @Dj.08.KUX ms mult de tot si inca nu e gata ! @Skory nu este greu, butoanele se dau jos usor le desfaci si pui leduri:D @unu_miezu ms ma bucur ca iti place ! |
1 Attachment(s)
Am vopsit si bandourile in culoarea masini :D
|
ce e frumos..e frumos.sa vopsesti si oglinzile.bafta
|
ag80bik asta urmeaza sa vopsesc oglinzile si sa astup niturile la praguri :D
|
poate ajung pe 8 la craiova.mai vb .chiar vreau sa vad kyd-u
|
te astept la craiova si sper ca pana atunci sa mai fac cate ceva pe la masina....mai am de pus arcurile si jantele cu cauciucuri de vara :D iti dau pm cu id meu !
|
zi si mie cu ce ai facut stopurile, am incercat mai multe si cu nimic nu a iesit asa
|
CristiRS stopurile sunt facute la o firma de tuning din craiova si anume Carzone ma costat 50 sau 60 lei sa le fac...nu mai retin :)
|
3 Attachment(s)
Azi au ajuns si arcurile...in cateva zile sper sa le si montez !
|
ce verde esti.....sa le stapanesti sanatos
|
| All times are GMT +2. The time now is 19:34. |
- Copyright 2026 4Tuning