![]() |
Re: Vand piese E30
N-am ce poza sa-ti pun cu bara...e o bara ca orice alta bara de plastic. Doar ca e rosie, daca conteaza asa de mult. :lol:
Proiectoare nu mai am demult. Sorry. |
Re: Vand piese E30
si la ce pret?
|
Re: Vand piese E30
1mil bara cu bandouri fara armatura.
|
Re: Vand piese E30
Update:
- grup fata 3.91 - caseta de transfer - stopuri late rosii - tampoane bara fata - 2x chedere de luneta - 2x chedere de parbriz - 2x chedere de capota scurte - un cheder de capota lung - un cheder de usa stanga coupe foarte bun - alternatoare 65A/90A de M40 - compresor a/c E30 - bara spate cu bandouri fara armatura - ambreiaj LUK nou de E36 1.8is (placa+disc) - debitmetru 1.6 M40 - debitmetru 1.8 M40 - debitmetru 1.8iS M42 0721.259.522 / 0763.447.415 |
Re: Vand piese E30
Update:
- grup fata 3.91 ix - caseta de transfer ix - stopuri late rosii - 2x chedere de luneta - 2x chedere de parbriz - 2x chedere de capota scurte - un cheder de capota lung - un cheder de usa stanga coupe foarte bun - alternatoare 65A/90A de M40 - compresor a/c E30 - bara spate cu bandouri fara armatura - ambreiaj LUK nou de E36 1.8is (placa+disc) - debitmetru 1.6 M40 - debitmetru 1.8 M40 - debitmetru 1.8iS M42 0721.259.522 / 0763.447.415 |
Re: Vand piese E30
Update:
- grup fata 3.91 ix - caseta de transfer ix - stopuri late rosii - 2x chedere de luneta - 2x chedere de parbriz - 2x chedere de capota scurte - un cheder de capota lung - un cheder de usa stanga coupe foarte bun - alternatoare 65A/90A de M40 - compresor a/c E30 - bara spate cu bandouri fara armatura - ambreiaj LUK nou de E36 1.8is (placa+disc) - debitmetru 1.8 M40 - debitmetru 1.8iS M42 0721.259.522 / 0763.447.415 |
Re: Vand piese E30
up......
|
Re: Vand piese E30
up....
|
Re: Vand piese E30
up........
|
Re: Vand piese E30
up........
|
Re: Vand piese E30
ac`u e complet ?
|
Re: Vand piese E30
Doar compresorul.
|
Re: Vand piese E30
up........
|
Re: Vand piese E30
ai dat geamurile electrice?
|
Re: Vand piese E30
salut, ai scris mai sus ca ai ceva bara de vinzare la 100 de lei dar fara armatura, pe mine ma intereseaza daca ai armatura ? daca da lasa un pret te rog
mc |
| All times are GMT +2. The time now is 19:06. |
- Copyright 2026 4Tuning