Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masini BMW de vanzare (https://forum.4tuning.ro/482-masini-bmw-vanzare.html)
-   -   Vand piese E30 (https://forum.4tuning.ro/482-masini-bmw-vanzare/95038-vand-piese-e30.html)

316i 20-03-09 00:53

Re: Vand piese E30
 
N-am ce poza sa-ti pun cu bara...e o bara ca orice alta bara de plastic. Doar ca e rosie, daca conteaza asa de mult. :lol:
Proiectoare nu mai am demult. Sorry.

zcf191 20-03-09 00:55

Re: Vand piese E30
 
si la ce pret?

316i 24-03-09 18:27

Re: Vand piese E30
 
1mil bara cu bandouri fara armatura.

316i 30-03-09 13:23

Re: Vand piese E30
 
Update:

- grup fata 3.91
- caseta de transfer
- stopuri late rosii
- tampoane bara fata
- 2x chedere de luneta
- 2x chedere de parbriz
- 2x chedere de capota scurte
- un cheder de capota lung
- un cheder de usa stanga coupe foarte bun
- alternatoare 65A/90A de M40
- compresor a/c E30
- bara spate cu bandouri fara armatura
- ambreiaj LUK nou de E36 1.8is (placa+disc)
- debitmetru 1.6 M40
- debitmetru 1.8 M40
- debitmetru 1.8iS M42

0721.259.522 / 0763.447.415

316i 26-04-09 22:39

Re: Vand piese E30
 
Update:

- grup fata 3.91 ix
- caseta de transfer ix
- stopuri late rosii
- 2x chedere de luneta
- 2x chedere de parbriz
- 2x chedere de capota scurte
- un cheder de capota lung
- un cheder de usa stanga coupe foarte bun
- alternatoare 65A/90A de M40
- compresor a/c E30
- bara spate cu bandouri fara armatura
- ambreiaj LUK nou de E36 1.8is (placa+disc)
- debitmetru 1.6 M40
- debitmetru 1.8 M40
- debitmetru 1.8iS M42

0721.259.522 / 0763.447.415

316i 18-05-09 12:08

Re: Vand piese E30
 
Update:

- grup fata 3.91 ix
- caseta de transfer ix
- stopuri late rosii
- 2x chedere de luneta
- 2x chedere de parbriz
- 2x chedere de capota scurte
- un cheder de capota lung
- un cheder de usa stanga coupe foarte bun
- alternatoare 65A/90A de M40
- compresor a/c E30
- bara spate cu bandouri fara armatura
- ambreiaj LUK nou de E36 1.8is (placa+disc)
- debitmetru 1.8 M40
- debitmetru 1.8iS M42

0721.259.522 / 0763.447.415

316i 20-05-09 15:36

Re: Vand piese E30
 
up......

316i 22-05-09 08:30

Re: Vand piese E30
 
up....

316i 03-06-09 12:41

Re: Vand piese E30
 
up........

316i 09-06-09 00:49

Re: Vand piese E30
 
up........

cEaska 09-06-09 13:03

Re: Vand piese E30
 
ac`u e complet ?

316i 15-06-09 12:34

Re: Vand piese E30
 
Doar compresorul.

316i 19-06-09 10:04

Re: Vand piese E30
 
up........

cEaska 25-06-09 14:43

Re: Vand piese E30
 
ai dat geamurile electrice?

c00lzer0 29-06-09 14:44

Re: Vand piese E30
 
salut, ai scris mai sus ca ai ceva bara de vinzare la 100 de lei dar fara armatura, pe mine ma intereseaza daca ai armatura ? daca da lasa un pret te rog

mc


All times are GMT +2. The time now is 19:06.

- Copyright 2026 4Tuning