![]() |
Re: Ce scaune ai in masina ?
cele stock momentan
|
Re: Ce scaune ai in masina ?
Am avut stock ford de cum o venit el de la mama lui apoi le-am imbracat in piele (vara mori de cald pe ele-iarna mori de frig pe ele)
Acum am originale de Ford model Recaro cu sustinere laterala mare si regla si la spate! |
Re: Ce scaune ai in masina ?
scaune originale sport recaro. foarte bune. nu ma doare spatele la drum lung, sustinere ok. nu am de gand sa le schimb
|
Re: Ce scaune ai in masina ?
Recaro, Gti Edition, originale, de neschimbat !
|
Re: Ce scaune ai in masina ?
recaro, piele fata spate
|
Re: Ce scaune ai in masina ?
3 Attachment(s)
RECARO GTI-Edition blue-stripe
|
Re: Ce scaune ai in masina ?
tip recaro
|
Re: Ce scaune ai in masina ?
2 Attachment(s)
Recaro piele
|
Re: Ce scaune ai in masina ?
astra g, stock dar foarte comfortabile
|
| All times are GMT +2. The time now is 07:43. |
- Copyright 2026 4Tuning