![]() |
Re: Ce detector de radar folosesti ?
1 Attachment(s)
Cobra ESD - 6060.
Il am de cateva zile si sper sa pot spune si eu peste un timp ca si-a meritat banii. :) |
whistler xtr 140
ieftin si bun |
Black Spider BZZ300
|
Mi-am luat si eu de o luna Cobra ESD - 6060 si pana acum merita alegerea...:lol:
|
whistler xrt 425
|
Cobra ESD - 6060. Cel mai prost, ori nu`mi prinde mie radarele ca il tzin prea jos ori nu merge el, de obicei radarele mi le ia doar cand in fatza e liber si radaru e la 300M. Dar cand e vreun tir, masina ceva in fatza piuie cand trec pe langa el ( radar ). De camere nu mai vb ca mi le ia dupa ce am trecut. Deci modelul 6060 e varza. Am avut esd 7000 si mergea bine:)
|
Cobra 6060 - il am de vreo 2 ani si are peste 200.000 km parcursi.
Este foarte bun! Ia radarul pe drum drept in camp spre exemplu si de la 3 km si il ia si in curba. Ireproshabil! |
DONU`, unde il tzi ? eu il tzin pe bord in dreptul stergatoarelor, posibil aia sa fie cauza sa mi le ia asa de tarziu ?
|
Eu il tzin un pic mai sus de shtergatoare.
|
whistler pro in bara, schimbat recent pe un cobra 9950 care are si banda KU pt europa de vest.
|
Quote:
|
vreau sa imi iau un detector in 200-300 RON, am pus ochii pe un Cobra XRS 9340, e bun? sau ce altceva mai bun sa iau in banii astia?
http://www.digitalworld.ro/produs.ph...5466&idcat=742 |
eu il tin putin mai sus de stergatoare, de obicei mai in stanga (il pun numai la drum lung, atunci cand pun si GPS-ul si trebuie sa le fac loc) si detecteaza super, de la distante foarte lungi... dupa cum ziceam, si-a scos banii de 100 ori pana acum
|
Eu folosesc pe cat posibil viteza legala.
|
beltronics-ul lui taicameo de la munca ;)
|
| All times are GMT +2. The time now is 22:40. |
- Copyright 2026 4Tuning