![]() |
Re: bmw e36
Quote:
astept dyno testu ala sa iti vad SUPER MEGA MOTORU TAU DE 162 CP DIN 1.8 I DA TE ROG EU MULT SA NU UITIIIIIIIIIIIIII SA IL PUI LA MINE PE PAGINA DA??? |
Quote:
|
Quote:
doar ma amuza faptu cand susti asemenea aberatii;) |
Quote:
|
pune si tu o poza sa vedem si noi bestia gazoasa....poate o poza la motor sa ne spalam ochii
|
Quote:
|
Quote:
:paper: |
Quote:
|
Quote:
Se spune ca cele fara vanos sunt mai rezistente decat cele cu vanos... Dupa cum probabil stii VaNoSul este un dispozitiv variabil hidraulic-mecanic de control al axului cu came... Datorita acestui sistem cand conduci in forja si dai inferioara exista posibilitatea ca supapele sa loveasca in pistoane si de aici poate sa se acumuleze uzura... VANOS (abbr. from German VAriable NOckenwellenSteuerung) is an automobile variable valve timing technology developed by BMW in close collaboration with Continental Teves. VANOS varies the timing of the valves by moving the position of the camshafts in relation to the drive gear. This movement varies from 6 degrees of advanced to 6 degrees of retarded camshaft timing. |
stiam asta ... am intrebat ca ma gandeam ca e cu vanos la ce consum are .. alea cu vanos cica ar consuma mai putin :-??
|
care motor e mai bun cu vanos sau fara vanos ? astept pareri :-?
|
Quote:
vanos - nu e indicat sa il ti in limitari si etc - consum mai mic |
ce diferente de fiabilitate si consum sunt intre motoarele m50 si m52 ? ms !
|
Quote:
|
:D ma gandeam eu :)
|
| All times are GMT +2. The time now is 01:18. |
- Copyright 2026 4Tuning