![]() |
Re: Plecare la 4tuning days 2010
fratilor ce ne facem cu vremea asta...ne rugam sa fie maine macar 15 grade????pt astia din halchiu la 8 si 10 in fata la tatuc.....la 8 si 15 se pleaca.....
|
Re: Plecare la 4tuning days 2010
Atunci ramane la 8:30 in steagu la Petromu de la mec?
|
Re: Plecare la 4tuning days 2010
fra la 9,30
|
| All times are GMT +2. The time now is 18:19. |
- Copyright 2026 4Tuning