![]() |
LOL santose, m-am terminat de ras... :lol: :lol: Ce fete le-ai ales... :lol: prea tare...din cate stiu eu un homosexual nu alege corpuri de femei dar ma rog... :lol: va sta bine oricum... :lol:
Ciro...te-ai incadrat in tema actuala a topicului :lol: |
1 Attachment(s)
Ma sa-mi cada mie oole daca m-am gandit la ceea ce a fost scris inainte de a baga gif-ul..mie mi s-a parut teribil de amuzant..l-am pus ca semnatura la mine :lol:
Si din acelasi ciclu..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Re:
Quote:
incercau si ei sa se scoata din ... =)) treaba in care i-am bagat :) :lol: |
1 Attachment(s)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
habar navem ce vb nu?! :lol: :lol: :lol: bine makar k ai recunoscut...am facut rost si de dovezi :) ia uite.... un filmulet cu tine de cand erai mic si au trebuit sa iti puna suzeta k sa nu.... stii u...ce iti place tie cel mai mult |
Bah, va sparg daca mai sunteti off-topic... A facut si omul o gluma acolo, el crede ca ne-am suparat dar ne doare la patina, ca de aia am lasat si pozele, gata, noi sa fim sanatoshi. :wink:
|
1 Attachment(s)
de peste prut
|
muahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
chiar as manca o piţa |
2 Attachment(s)
poze preluate de pe 220.ro
|
2 Attachment(s)
I find this pics real funny =))
moderatorul este rugat sa nu mai stearga poza .... cu masina in boscheti , chiar e haioasa => ontopic ... ;) |
si ce e haios in poza aia?
in afara faptului ca e olteanca lu` Speeder, ce te-a facut sa razi? |
mda , hai lasa-ma ...
mai arata-mi tu mie parcare asa =)) arata-mi om pe lumea asta care sa fi parcat ca ... misto e motivul : \"Ca sa stea la umbra\" ... |
1 Attachment(s)
:mrgreen:
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Re:
Quote:
ps: chiar vorbesc serios |
1 Attachment(s)
si nici nu e trucata poza :lol: :lol:
|
| All times are GMT +2. The time now is 11:24. |
- Copyright 2026 4Tuning