![]() |
Re: Golf 3 - work in progress
Din cate stiu, mergi la RAR pt "modificare in CIV", e taxa de maxim 200 lei, se face pe loc (adica stai la ei 1 ora pana iti da cartea inapoi), apoi mergi la politie sa iti schimbe talonul.
|
1 Attachment(s)
Mersi:D Mie imi place cum da folia galbena pe proiectoare :rolleyes2. Pe viitor ar mai fi un alt motor, dar inca nu stiu pe cand. 200 si ceva de lei a costat tot, prima data la rar pentru identificare, si apoi la politie pentru talon. Masina e gata in proportie de 95% mai am sa o spal dar nu nu pot de vreme, sa pun folia pe luneta si sa dau cu pasta rotile. In rest am montat tot, am coborat-o, jantele si astept caldura :D
|
Arata excelent...
|
A iesit super fain! Bafta cu ea.
|
superb felicitari!:D cum te descurci prin Aradul ala cu ea asa joasa? tocmai ce m-am intors de acolo si mi-am si taiat o anvelopa:lol:
|
Quote:
|
Merg incet :D Traseul totdeauna e facut de acasa :)) Multumesc de aprecieri. Ema te sun zilele astea :)
|
Arata bine :D iesea in evidenta cand era alba, acum e mai cuminte! Si eu sunt de parere ca arata interesant folia pe proiectoare!
|
Quote:
|
O fi neagra, dar jantele sunt rosii :D
|
bravo Felix ce sa mai era si de asteptat ca o sa iasa bine..sa vina vremea buna sa iesim la pozareala:twisted:
|
Frumoasa noua infatisare !
Asteptam poze noi ! |
3 Attachment(s)
Pun si eu cateva poze, ca s-a pus praful pe topicul meu, dar va mai urma una alta si o sedinta foto ca trebuie :D La masina mare lucru nu s-a mai facut, decat intretinere :)
|
Quote:
|
Coaja de portocala se vede pe stalpii spate din din ambele parti, in partea superioara a lor, si putin in jurul stargatorului de pe haion. In rest e ok, cu mici defecte. Masina urmeaza sa fie polishata si se elimina pielea aia de adolescent :lol:
|
| All times are GMT +2. The time now is 13:58. |
- Copyright 2026 4Tuning