![]() |
|
Re: Live for Speed
5 Attachment(s)
un urs in lfs
|
Si cum se poate intra in posesia ursului?:D
|
L-am postat eu ceva pagini in urma
|
Good news!
Good news!
Acum cateva saptamani l-am intreabat pe Elephant de ce nu trece toate serverele de drift (Lislon) de pe Z28 pe 6B. Raspunsul lui a fost ca ii trebuie niste fisiere ca sa poata sa faca asta si ca nu le gaseste. Eu i-am spus ca o sa le caut si daca le gasesc i le dau si lui. Acum am gasit acele fisiere si am facut un test si functioneaza serverul pe 6B cu crack. Deci este posibil sa trecem cat de curand pe 6B :D. Cateva avantaje: -open configurations -layout-uri care pot avea 800 de obiecte maxim in loc de 500 cat era -Nu mai zboara masina daca te lovesti de o bariera |
Great News stay tuned :D
|
Baieti, imi zice-ti si mie cum pot avea acces la autocros? Multumesc.
|
Quote:
Daca e deblocat te duci la track si selectezi Autocross. Daca nu e deblocat imi zici si eu iti voi da "crack-ul". Numai bine! |
E deblocat, crack am de la tine, dar eu intram acolo la hot lap, nu la single player...am gasit...mersi mult oricum.
|
Quote:
|
2 Attachment(s)
Last Round D1GP Layout !
Acum 1 minut l-am terminat de facut ! Ce parere aveti ? |
e frumos :D cand facem si noi un campionat??
|
Quote:
|
salut.. care ma poate ajuta si pe mine. vreau sa ma joc si eu lfs pe servere. joc lfs de ~2ani. da nu am incercat niciodata sa ma joc pe un server. am incercat acum de curand da nu am reusit...baga-ti id meu sau aici pe forum daca vreti sa imi explicati. YM johny_catalin2009
|
Quote:
1. Iti faci cont pe LFS si folosesti username-ul de acolo si GAMEpassword-ul ca sa "deblochezi" LFS-ul. Facand asta te poti juca pe serverele demo. 2. Folosesti unlocker + ip patch si te joci pe serverele cu crack (S2). Daca vrei varianta a doua, spune-mi si te ajut. Numai bine! |
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 07:24. |
|
- Copyright 2026 4Tuning