![]() |
|
Re: Live for Speed
Mersi colegu pentru urs.
|
Quote:
|
cine ma poate ajuta in legatura cu jocul? :lol:
|
am rezolvat:>
multumesc kitu_gudu |
Quote:
Numai bine! |
1 Attachment(s)
In seara asta am realizat un layout IMENS :) care necesita minim 500-600 cai :lol:. Ca sa il faceti cum trebuie va trebuie cam 700 cai .
Eu am mers numai cu tweak ! Este dificil ... m-am dat 1 ora si abea vreo 4-5 ture mi-au iesit exact cum trebuie . Jucati-va ! Omorati-va NERVII ! |
Spuneti-mi si mie, va rog, cum pot face sa particip si eu la aceste campionate ?
In primul rand va rog, daca se poate, sa imi spuna si mie cineva cum fac sa aleg masini, setup, chestii de inceput. Multumesc anticipat. |
Quote:
|
Vreau si eu sa ma ajute si pe mine cineva cu jocul , cum se joaca pe net si dati-mi si mie o versiune buna. EU am unul l-am luat dp net cik e S2 . Si fac doar antrenamente curse nu pot face. Anonim_xzibit id meu cine vrea sa ma ajute !?
|
Quote:
Daca ai nevoie iti pot da eu un setup de drift pentru XRT. Da-mi add pe mes (daniel_only007) si mai vorbim acolo. |
1 Attachment(s)
Astazi am facut inca un layout dupa puterea unui XRT .
A iesit exact ce trebuie pentru un campionat ! Have fun !:arrow::arrow::arrow: |
Quote:
Unde il pun?(sunt incepator) si unde il gasesc..ce nume?...MS |
Quote:
O pui in : LFS/data/layout |
2 Attachment(s)
Jumy si restul . Daca vreti un layout bun si de antrenament si de turneu incercati-l pe asta
|
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 09:53. |
|
- Copyright 2026 4Tuning