Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Piese BMW de vanzare (https://forum.4tuning.ro/641-piese-bmw-vanzare.html)
-   -   Dezmembrez E28 (https://forum.4tuning.ro/641-piese-bmw-vanzare/190480-dezmembrez-e28.html)

Adys_m1986 07-07-12 16:55

Re: Dezmembrez E28
 
0731649617
Sus!

Adys_m1986 28-07-12 19:00

Re: Dezmembrez E28
 
Up up up
0731649617

Adys_m1986 07-10-12 18:05

Re: Dezmembrez E28
 
Up up up
0731649617

Adys_m1986 14-10-12 09:07

Re: Dezmembrez E28
 
up up up
0731649617

Adys_m1986 18-11-12 09:57

Re: Dezmembrez E28
 
Up up up
0731649617

Adys_m1986 19-01-13 10:27

Re: Dezmembrez E28
 
up
0731649617

Adys_m1986 26-01-13 15:56

Re: Dezmembrez E28
 
up up up
0731649617

Adys_m1986 03-02-13 19:00

Re: Dezmembrez E28
 
up up up
0731649617

Adys_m1986 23-02-13 15:22

Re: Dezmembrez E28
 
0731649617
Sus!

Adys_m1986 16-03-13 13:59

Re: Dezmembrez E28
 
Up 0731649617

Adys_m1986 23-06-13 10:12

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!
0731649617

Adys_m1986 28-06-13 20:43

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!
0731649617

Robotzel88 09-08-13 20:59

Re: Dezmembrez E28
 
Cand mai lasi la pret la grupu ala 3.91 si cutie ma anunti :)

Adys_m1986 01-09-13 08:56

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!
0731649617

Adys_m1986 20-09-13 19:53

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!
0731649617

Adys_m1986 01-11-13 17:46

Re: Dezmembrez E28
 
hai sus!
0731649617

Tyfu 30-12-13 14:41

Re: Dezmembrez E28
 
un debitmetru de e28 520i ai? 0280202031 este codul de bosch de pe el.
MS

SER-325i 30-12-13 21:46

Re: Dezmembrez E28
 
ma intereseaza daca ai bord in stare buna fara rupturi sau crapaturi

Adys_m1986 19-01-14 19:50

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!
0731649617
avem si bord ok,debitmetru nu mai este.
mai bine ma cutati pe telefon,pe net intru rar.


All times are GMT +2. The time now is 19:08.

- Copyright 2026 4Tuning