![]() |
Re: Diverse (topic de offtopic)
Quote:
Iar lucian nastea gemenii aia 3 100%;) Cat despre DUB,omu padurii8) |
Ai de capul meu ce am mai ras uitandu-ma la pozele postate de voi, tare de gasca mai sunteti .
|
dappzz...suntem un fel de 2 feluri -=)))) totul se rezuma la caterink unde e kterink hop si INFERNO MOTORSPORT si respectiv ANARCHY :)
|
haideti fratzilor cu posturile.......nu mai zice nimeni nimik?
|
ne pregatim cu poze DRK-ule,sa vezi atunci kterink:)
|
topicul este cu diverse :) deci putem posta despre orice :D tu ia 19 ani mah?? =))))))
|
am si eu o intrebare ... voi unde va intalniti ....ca as veni la o intalnire de-a voastra ...sa fac niste poze ...la masini :)...normal cu conditia ..sa fiti si voi de acord cu asta :)... va multumesc :)
|
lasa-mi un id de YM pe privat si vorbim acolo :D
|
DRK cand mai editezi niste poze?....k m ai uitat uratule
|
Kyd-ule.....se anuntzao shedintza foto in curand :) Duffy se va ocupa de poze...va fi fotograf mai nou :) (si-a cashtigat azinoapte acest post :)))) )te vom chema pt o noua sesiune :)
|
Quote:
va multumesc, va multumesc..... P.S stie careva vreo fabrica unde putem intra cu masinile? |
stiu eu, vorbim pe prv :)
|
poate ....o sa reusesc sa ajung si eu ...sa fac niste poze :)
daca ma primiti :) |
[QUOTE=daffy duck™;1766062]am castigat postu de fotograf al aliantei?!?!?!?!?!?!:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o
va multumesc, va multumesc..... te bagi tu repede ma ...vrei sa vezi ca fac mai multe poze ca tine??? The dreq !!!! X( ! fotograf al aliantei....bine mah ....vedem noi !!! pei nu bag D40`u la munca + trepiedu :X:X:X:X:X:))))) bineeeeeeeeee !:)) |
[QUOTE=MillionDollarBaby;1777009]
Quote:
Am nevoie de coleg/a.....te bagi?:D:D |
| All times are GMT +2. The time now is 20:51. |
- Copyright 2026 4Tuning