![]() |
Re: Campionat de Pool pe Ym!
Quote:
acu ma jea la conducere..cand vin fac extragerile si aveti timp de o zi sa jucati :D ...salut |
si se joaca in felul urmator :
VaLeX vs. Toyo9J | -----------------------| => Castigatorii vor juca Cristi_T vs. RAPTYLE | boy_wonder vs. b0b0 | -------------------------| => Castigatorii vor juca trafy-vr6 vs. DACIA-Wrc | sadrin vs. dagos88 | -------------------|=> Castigatorii vor juca Magos vs. 69WRX | Alex-GBY vs. Shogun-A8 | --------------------------|=> Castigatorii vor juca C!8Y-M vs. BMW-E30dak | id'urile le gasiti pe pagina anterioare dupa fiecare meci, unul dintre cei 2 concurenti va posta CASTIGATORUL Aveti o zi la dispozitie sa puneti rezultatele ! In caz ca in timpul meciului cade netu/se intampla ceva cu calculatorul unuia , va intelegeti la inceputul partidei [ori il reluati , ori se pune victorie celuilalt (Nu la intreg MECIUL, doar o partida)] Termen limita pt rezultate : 13.sept.2007 ora: 16:00 \!/ SUCCKES \!/ HAI SA VA VAD ... ;) :idea: :arrow: BAFTA ALL !! :twisted: :D |
succes la toata lumea..
|
Quote:
deci id meu de mess e boy_wonder_ll |
mai greseste omu' :D ..scuzoaiele mele , ia si joaca si lasa misto'ul :lol: :hug:
|
VaLeX vs. Toyo9J 2 - 1
|
Quote:
|
He he he ....
Bafta lume... Eu plec la cotonogit baietii la YM! POOL >:) |
deja mi-e frica :twisted: :twisted:
|
Quote:
.......... |
Sandrin - dagosh88 2:1
|
Shogun-A8 vs. Alex-GBY 2-1
|
trafy-vr6 -dacia-wrc 1-2
am castigat :P si cu alti jucatori dar nu dau numele :P |
BMW-E30dak-ul meu pana acuma nu a intrat pe net:-s.. mai asteptam:D pana maine la 4...
|
alex-gby - dacia-wrc 1-2 :P
mai vrea careva sa joace cu mine? :d |
| All times are GMT +2. The time now is 00:52. |
- Copyright 2026 4Tuning