![]() |
Re: Ce detector de radar folosesti ?
cobra...nu stiu exact modelu` da e f. bun...ma cam scoate din minti in orash...dar in afara e super ok...numai ca nu le detecteaza pe alea de stau cu trepiedu` noaptea si iti fac poza...in rest...flawless...
|
http://www.buyradardetectors.com/Pro...bel/E925_l.jpg
|
nu folosesc...
|
Whistler XTR - 260
Mi`a placut k are leduri (4) :)) cand dau in radar e discoteca`n masina :rolleyes2:rolleyes2 singuru lucru care ma enerveaza e atunci cand detecteaza LASER , urla la fel ca la radar .. si urla foarte mult timp ... si nu stiu ce are !!! unde sunt alarme false cu laser ? |
Alarmele false cu laser sunt la benzinarii, banci si peste tot unde sunt usi culisante, adica d'alea care se deschid automat cand te apropii de ele...
ONtopic: Nu folosesc detector, merg mai chill. |
inca nu am unul , dar as vrea sa imi cumpar , cele cobra din cora sunt bune??
|
foloseste functia search si o sa aflii ... cauta detector de radar
|
Cobra. Nu prea sunt multumit de el in oras e foarte stresant.
|
cam toate snt stress mare in oras .... si sa-l tii pe city .... parca nu ma risk
|
beltronics rx65 .... foarte foarte bun !!! il recomand , e in jur de 200E . Merita toti banutii ! Singurul inconvenient este ca trebuie sa il scot mereu deoarece traim in Romania .
|
Cobra..:)))...cel mai ieftin...dar sincer m-a scos de molte ori ....
|
Un Cobra.. e bun.. si-a scos banii de zeci de ori :)) + ca in oras daca il tii pe City e ok.
|
Beltronics RX65 de cateva saptamani si merge super,merita toti bani,il recomand.
|
momentan "merg pe" intuitie si noroc ...sper sa nu de gres pana imi cumpar "the real deal" :)
|
Detectoru' meu e la fel ca cel din poza pusa de moderator:lol:. Model quintezz XT-7000;).
|
| All times are GMT +2. The time now is 12:08. |
- Copyright 2026 4Tuning