![]() |
Re: Fetelor le plac doar banii?!
.....are 19 tipa da tot hadikpata e ma jur....banii sunt viata ei :evil:...
|
Quote:
da' stii tu...poti sa speri...mori...ce mai faci ? mai speri si cand esti intre 4 scanduri ??? |
referitor la intrebare raspunsul este nu ...si cu totii stim asta ...sa fim seriosi cui nu ii plac banii ??? dak money rulzz asta nu inseamna k tre sa faci orice pt ei...alea/aia de atarna la tot felul de batrani/e cu bani si perversi/e infecti/e nu sunt decat niste taraturi .... toata lumea alearga dupa bani ...dar se stie banii doar intretin fericirea si nu sunt fericirea....
cunosc persoane care altceva decat bani nu au in cap....si mai ales banii altora ..le e bine asa cum traiesc ..au viata dubla ... dar stiu oameni care s-au distru (la propriu )pt banii altora si regreta lucrul asta si acum... |
Quote:
|
girls don't like money....girls love money
:):):):) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
mai baieti,cre ca ne-am gasit nasu(ma rog...nasa) |
Quote:
|
Quote:
ma uimesti, ai intrat in fortza :twisted::twisted::twisted: bravo tie, ia sa-mi povestesti si live cum e cu asta cu pustoaica de liceu, k am eu o banuiala:twisted::twisted::twisted: |
Quote:
|
Quote:
adik se ADEVERESC;) ;) ...MA ROG...apropae toate,,,,nu tuturor le place bmw-ul..mai stiu eu p unele care se uita la sofer nu la masina...:boogy: it values more;) si sunt on topic acum k tot veni vb d valoare..bani..etc:lol: |
Quote:
|
Quote:
degeaba se uita jupane daca nu deosebesc stemele:lol: :lol: |
| All times are GMT +2. The time now is 10:22. |
- Copyright 2026 4Tuning