![]() |
Re: Audi A8 vs S Klasse vs BMW seria 7
Quote:
pai si tot o sugea audi.. daca AMG a scos dintr-un motor V8 de 5.5 litri 650 cai (SLR722) ce era asa de greu sa scoata peste 650 (sa nu zic peste 700) dintr-un V12 biturbo :lol: |
Quote:
PS:AMG a scos din V8 5.5 L 626 CP(650)dar cu 2 Turbine;) Audi a facut 6.5L 640 CP,aspirat... PS:daca amg facea 700 CP,audi baga motorul de pe veyron si gata,merc renunta la limuzine:lol: :lol: :lol: :lol: :rolleyes2(stii ca nu vb serios...) |
Quote:
|
tehnologiile masinilor din grupul vag sunt dezvoltate de audi. Motorul de pe murci e de fapt cel de pe diablo tuned by audi.on topic.. S - ul e lider in aceasta clasa fara doar si poate.
|
da dar un audi arata mai bine pe strada... oparca e putin mai ''tanc'':)) dar la lux incontestabil regele este si va ramane mercedes (si rolls:)))... dar dintre masinile de 100mii euro pana la 200mii clar s-ul este cel mai tare... + ca am vazut unu misto bej cu acoperis de sticla 8->
|
Quote:
ce motor foloseste RR:?: |
wow bmw bmw bmw sa ne bagam in seama ca e bmw prea tare... penibil :|
|
Quote:
Sa nu spui ca e acelasi lucru ca nu te cred.:lol: Audi e f polivalena dar atat si cine se respecta sau e interesat de masini are alta optiune. |
Quote:
|
nu ar fi fost o alegere rea si ma bucur ca au revenit la motore aspirate.
|
bah frate luativa ma un s 63 65 amg sau un brabus s class de 730 de cai si 1320 nm ma si sa vedem ce bmw mai sta in fata
as pune un s class brabus cu lexusu vostru ma sa vedeti cum o limuzina termina un lexus sau un bmw compacta |
La mashinile astea e vb de LUX deci aleg Mertzanu S
|
bmw ......................
|
chiar acum vroiam sa raspund Sebastian intrebarii tale dar mi-ai luat-o inainte.Foloseste un v12 Bmw pentru ca firma Rolls Royce e a bmw-ului.Ar fi si culmea sa puna alt motor pe ea.Asta in cazul in care faceau altul specific.Si Maybach-ul pune motoare Mercedes.Economii
|
rr nu este firma lui BMW ...
astea sunt zvonuri si istoria cu motorul de bmw e frumoasa pt cine o stie desi in proportie de 99% a fost gata sa se semneze cu Mrcedes, iar de Audi nu era nici macar vorba. |
| All times are GMT +2. The time now is 23:39. |
- Copyright 2026 4Tuning