![]() |
Re: CE DAMBLALE AVETI LA FETE SI FETELE CE DAMBLALE LA BAETI?
I-auzi iubita mea Bea. :lol: :))
|
eu ma uit prima oara la degete/unghii, spune foarte mult despre caracterul persoanei
|
daca tot ai arunct momeala..detaliaza te rog...
adik c si cum? |
adica daca are unghii scurte e o pers car nu se prea ocupa de imaginea ei, daca are unghii false lungi de nush cati cm e clar bagaboanta....sau ceva de genul cred
|
vali..fa te rog lumina in capul nostru!:-)
|
Quote:
|
:) nu am vorbit serios...am dat doar un exemplu despre cum ar putea sa gandeasca el.....si femeia perfecta dupa parerea mea ar trebui sa aibe unghii normale, adica sa fie lungi dar sa nu fie false....nush mie nu-mi plac unghiile false si nici alea scurte....oricum nu cred ca poti sa cataloghezi o persoana doar dupa unghii, sincer mie lucrul asta nu-mi ofera prea multe informatii despre o femeie...dar poate pt valib lucrul asta e destul de important
|
mai cunosc si eu care au boala asta cu unghiile
io-s total impotriva =)) pt ca imi rod unghiile asa ca nu ridic pretentii...stiti voi,ciocu mic si joc de glezne =)) |
Quote:
|
Quote:
|
eu ma uit la unghii, sa fie curata.. bleahh.. mai sunt unele imbracate cat de cat si aranjate, si unghiile neingrijite.. credeti-ma ca sunt patit... in al doilea rand ma uit la cum e imbracata... si daca se poate la ce masina are.. :P glumeam..
|
Quote:
daca nu ar fi existat ar fi trebuit inventat :lol::lol: asa e el, nu are nimic cu tine, te asigur ;) |
Sa aibe masca, airbaguri frontale si eleron mare pe spate. Mai rar la ale noastre, des intalnite la mulatre.
|
Topic adresat baietilor/fetelor ce dambalale au la fete respectiv la baieti, nu sa auzim de spoilare, eleroane airbaguri, masca..., dar si fara limbaj..colorat.. in limite..:???:
|
eu ma uit la sani si buze.daca are cu ce e ok
|
| All times are GMT +2. The time now is 09:27. |
- Copyright 2026 4Tuning