Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Transmisii (https://forum.4tuning.ro/526-transmisii.html)
-   -   dezmembrez bmw e39 (https://forum.4tuning.ro/526-transmisii/89913-dezmembrez-bmw-e39.html)

GABI BMW 3 27-11-08 11:37

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 29-11-08 22:07

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 01-12-08 18:45

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 03-12-08 18:16

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 05-12-08 08:00

Re: dezmembrez bmw e39
 
up....

GABI BMW 3 07-12-08 18:52

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 09-12-08 07:57

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 11-12-08 08:15

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 13-12-08 07:37

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 15-12-08 08:12

Re: dezmembrez bmw e39
 
up....

GABI BMW 3 18-12-08 07:50

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 21-12-08 20:00

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 23-12-08 09:34

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 28-12-08 12:24

Re: dezmembrez bmw e39
 
up....

Grasu-bff 28-12-08 22:13

Re: dezmembrez bmw e39
 
ai diferential pentru e 39 520d ?

daca ai cat costa ?

GABI BMW 3 29-12-08 15:00

Re: dezmembrez bmw e39
 
am diferential la 300 euro. 0748057950

GABI BMW 3 31-12-08 07:32

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 03-01-09 18:56

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 05-01-09 07:51

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 07-01-09 08:32

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 09-01-09 12:43

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 11-01-09 19:57

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

ccostras 12-01-09 08:53

Re: dezmembrez bmw e39
 
galerie de admisie?

GABI BMW 3 12-01-09 18:26

Re: dezmembrez bmw e39
 
pentru ce motor?

ccostras 12-01-09 18:46

Re: dezmembrez bmw e39
 
am un opel omega cu motor de 2.5 DTI, 6 cilindri, 24 valve, identic cu cel de pe 525d din 2002. O galerie de admisie in stare buna...are si clapetele ptr aer pe ea

GABI BMW 3 12-01-09 19:02

Re: dezmembrez bmw e39
 
nu mai am.

ccostras 12-01-09 19:29

Re: dezmembrez bmw e39
 
dar daca ai fi avut, la ce pret era?

GABI BMW 3 12-01-09 19:34

Re: dezmembrez bmw e39
 
150 euro.

ccostras 12-01-09 19:43

Re: dezmembrez bmw e39
 
multumesc, seara buna

GABI BMW 3 14-01-09 20:44

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 16-01-09 19:58

Re: dezmembrez bmw e39
 
3 Attachment(s)
inca un e39 la dezmembrat, masina complecta.

GABI BMW 3 18-01-09 10:55

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

GABI BMW 3 20-01-09 07:24

Re: dezmembrez bmw e39
 
up...

w0rmblaster 21-01-09 21:48

Re: dezmembrez bmw e39
 
pompa de injectie e39?

GABI BMW 3 22-01-09 07:45

Re: dezmembrez bmw e39
 
Quote:

Originally Posted by w0rmblaster (Post 1999769)
pompa de injectie e39?

PENTRU CE MOTOR?

w0rmblaster 22-01-09 10:13

Re: dezmembrez bmw e39
 
2.5 tds

GABI BMW 3 22-01-09 15:08

Re: dezmembrez bmw e39
 
nu am.

GABI BMW 3 24-01-09 07:57

Re: dezmembrez bmw e39
 
up....

GABI BMW 3 26-01-09 07:32

Re: dezmembrez bmw e39
 
up....

GABI BMW 3 28-01-09 07:38

Re: dezmembrez bmw e39
 
up.....


All times are GMT +2. The time now is 02:31.

- Copyright 2026 4Tuning