![]() |
Re: Jante Canada Intoarse
5 Attachment(s)
de ce nu pui de aro si le poti antoarce pe ce parte vrei u
|
astea cu jante de aro e dacia daktary....:lol:
|
revin si eu cu vanzare de jante intoarse dar fara cauciucuri la pretul de 100 ron :D
Am dat dacioara :( |
byson baga si tu niste poze cu ele,in ce stare sunt poate suntem interesati...stii vorba aia o poza face cat 1000 de cuvinte:D
|
mda.....e cu dus si intors treaba cu sudura.....mai ales la jentile alea albe,cum se vedea sudura............o intrebare...................pe jantele de aro ce gume are?
|
3 Attachment(s)
Quote:
|
mersi bison,da nu e cea ce caut eu,mersi mult oricum,eu cautam de canada....:???:
|
pt cineva care a fost recent pe la diham, preturi de actualitate?
|
7 Attachment(s)
eu am gasit doua bucati la pretul de 26 :)) acum depinde de vanzator....estetic erau jalnice, dar in buna stare din punct de vedere tehnic. foarte mult m`au costat gumele...250 lei pereche :(( dar au dimensiunile dorite de mine: 205/60 R13
|
preturi la diham nu iti pot spune,dar luate de pe la cine ma gasit 4 bucati de 7j incaltate cu cauciucuri de 165/70/13 si 205/70/13 m-au dus la 550 lei pana aku,daca e sa imi pun pe toate 165,adica inca 2 cauciucuri(sh nu noi) cum de alftel asta si vreau ma mai costa inca 80 lei:shock:drept urmare nu va ganditi ca dac le luati gata facute va costa mai putin:rolleyes2
|
arata bine canadienele astea, da cu gumele alea de 205, dak mai iei 2 pers in spate...e de rau...
|
la diham e 80lei de janta
|
2 Attachment(s)
Am de vanzare jante canada intoarse daca va intereseaza
|
Quote:
|
cumpar 2 jante dublate model 2000 ... fara gume .. sa mearga 205 ;) pm me
|
Merg 205 si pe alea normale,eu am pe spate si nu freaca da ai suspensii bune8)
|
1 Attachment(s)
eu crek daca am o spira jumate taiat din arc spate si asa cev .. nu imi atinge :-)
|
Quote:
|
1 Attachment(s)
in primul rand poza / daca se vand cu sau fara gume / si fa tu un pret p ele k esti vanzatorul .. lasi pm daca te gandesti ...
cam d asa cev sunt interesat :lol: |
Salut. M`ar interesa si pe mine 4 jante intoarse eu pe jantele stock am cauciucuri de 175/75 R13 da as vrea ceva de 205 195. niste preturi ceva :-?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
are cine un nr de tel de la diham ca as vrea sa trimit si eu prin curier niste jante...multumesc anticipat...
|
subscriu si eu pt numarul de la diham.
|
Quote:
|
am eu de vanzare de la daciuta mea 4 jante intoarse de renault model deosebit la 100 de ron toate (de un an nu mai am masina si le tin degeaba) daca vreti sa vedeti cum arata pe masina le gasiti la topicul meu cu "prima mea masina"
|
Quote:
|
hai ca il ajut eu https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tu...ml#post3349897
|
1 Attachment(s)
sal!am intors si eu jantele mele canada la cineva in tg-jiu si le-a facut foarte bine.nu bat,nu topaie.
|
2 Attachment(s)
Quote:
p.s cauciucurile erau de 155 13 daia par asa subtiri dar din lipsa fondurilor erau bune :)) |
Aoleo....zici ca e tractor.....:lol:
|
1 Attachment(s)
sunt exagerat de intoarse.ca sa dea bine(un pic) bombeaza-i aripile,da nu pe rotund.totusi,prea intoarse!!
|
Quote:
|
mai are careva jante dublate? :-)
|
Quote:
|
Quote:
Salut maestre,vreau si eu 2 jante modelu asta,pt spate,pe fata nu vreau sa imi pun,fara servo e un chin,cat m-ar ajunge 2 bucati,sa fie incaltzate<< 0742834874 |
Ma interesează si pe mine 4 jante īntoarse Canada . Dacă are cineva așa ceva sau ceva similar va rog sa ma contactați .0740151320 sau [email protected]
Mulțumesc ! |
Apelati cu incredere la tipul asta https://www.facebook.com/sirius.romania/?fref=ts
Eu la el mi-am intors jantele la Skoda si au iesit tzais, 180 km/h fara nicio vibratie. http://skodatoys.ro/forum/download/f...w/DSCN0604.JPG |
Știți cumva un preț ?
|
| All times are GMT +2. The time now is 02:14. |
- Copyright 2026 4Tuning