![]() |
Re: Folie omologata vs. ionizare ???
Quote:
|
Mah fratilor geamurile mele is ionizate si poate aveti dreptate ca cu timpul imbatranesc dar nu ma plang de ele ... parerea mea ii ca: Avantaj geamuri ionizate ... 1. nu se leaga gaborii de tine ... 2. se vede mai bine din interior in exterior de cat folile ( parerea mea )
|
In Timisoara din cate stiu eu cele mai ieftine folii omologate de RAR se gasesc la o firma pe str C. Porumbescu_langa cimitirul din Calea Sagului.Acolo am vb eu acum 2 sapt si au zis ca imi monteaza pe geamurile lateral spate si pe luneta la berlina mea la 400 RON .Eu zic ca e ok fata de LOGtuning si ExpertDetailing care au preturi peste 650RON la acelasi produs.Un prieten de al meu si-a ionizat gemurile lateral spate si luneta la dacia berlina in iunie 2006 la Pitesti cu 80 RON.Daca ar fii si in Timisoara o firma de ionizat geamuri as fii chiar interesat
|
Quote:
Problema este ca la noi, se dau toate geamurile jos ( cu exceptia lunetei ;) ) pentru ca folia sa se puna uniform pe toata suprafata geamului. Ai daca ai LOGAN pretul pentru geamurile spate e mai mic:!: |
Quote:
pt ca vreau sa-mi montez |
M-am interesat la LOGtuning acum cateva minute si chiar nu mi se pare mai ieftina_748RON lateral spate+luneta,cam scump zic eu
|
eu zic k este bine.nu cred k este foarte scump
|
in constanta e 100 euro ptr dacie tot spatele si o tenta subtire ptr cele de pe fata ,toate omologate
|
Quote:
|
poate va pare absurd....dar unu si-a luat folie cu 20 ron...si si-a pus-o el...acum daca il prinde politia si ii cere omologarea lor...am citit si eu parerile voastre si mi se pare ca sunteti prea precauti...ce sanse sunt sa va prinda? si chiar asa pe toti ?(hotul neprins negustor cinstit)....dar poate imi explicati si mie cum sta treaba cu talonu'..daca ti-l ia nu mai poti sa circuli si mai poti sa il recuperezi?....a si folia a pus-o doar pe geamurile lateral spate...pe luneta a pus perdelute...2 perdelute ca sa aiba si vizibilitate la oglinda...ca am vazut la unu pe taxi doar o perdeluta care ii acoperea vizibilitatea...numai el stie cum da cu spatele.
|
Quote:
|
Legea o incalci indiferent daca ai pe laterale spate doar...sau pe toata masina inclusiv parbriz...deci depinde de politist :p
|
aici intradevar ai dreptate de aia raman la geamurile mele ionizate :)
|
la logan e mai scump, nu mai ieftin, pt ca se da luneta mai greu jos findca e lipita
|
Quote:
|
Va spun si voua ce am mai spus pe un alt topic: folie autorizata Rar in Sm la 180 ron, luneta, geamuri laterale fata si spate, pe Punto 3 usi. Cu factura, garantie, etc.
|
si dak sunt din bucuresti imi pot face acolo??????
|
dak te uiti pe sectiunea Satu Mare, gasesti nr de tel al lui Jolt. Vorbeste cu el. SI contrar opiniei generale, daca ai invitatie nu ai nevoie de pasaport dincoace de Cluj :D
|
Quote:
fa niste poze si arata-le ca a iesit misto URZ-ul !!! |
ia sa vedem
|
Ei, Doru, ai vazut?
|
vreau sa plec pe 10 la Pitesti, sa mi le ionizez... tot pe dacie, cred ca o sa iasa bine... am inteles ca ma costa cu tot cu spaga 100 ron... si sunt si omologate..!! ;)
|
fratilor cred ca m-am hotarat: imi IONIZEZ geamurile.Nu vreau sa am probleme cu gaborii astia prosti.bafta si sa auzim numai de bine
|
Quote:
|
Eu azi mi-am pus folie omologata de RAR LLumar cu vizibilatate de 5% pe geamurile lateral spate si m-a costat 150 RON.Eu zic ca e k
|
salut.baieti,stiti cumva cat m-ar costa la craiova o ionizare la un kadett in 2 usi?
|
si ma refer la geamurile laterale fata spate,si luneta.
cam cat mai merge spaga k sa l faca mai inchise? |
folia neagra si orice culoare vreti voi la AGER pe pache protopopescu pune folie omologata RAR ( pe baza de chitanta , foie de omologare RAR , acord RAR avizata OK ) , la folie pe fata aveti voie maxim 7 % intunecime iar pe laterele spate si luneta puteti sa faceti si 100% ...pretul e undeva la 180 euro ... la ionozare la pitesti la firma SEND 92 pretul e de 85 lei noi si este asemenea omologata cu certificat de garantie si acord RAR iar valorile admise la ionizare sunt 35 % fata si 95 % spate ...
|
Quote:
|
Quote:
|
mai si de unde pot sa cumpar folia omologata ?
|
Daca sunteti din Bacau, pe Prieteniei folie omologata pt Logan-450 ron inchisa la culoare.
|
stie careva..daca gasesc sa ionizez geamurile.. undeva prin zona moldovei?
|
am folie..si m-a oprit un garcea..si mi-a dat tot tacamul..in mm,,
|
cat a fost amenda?cate puncte de penalizare pe permis?
de ce nu ai dat`o jos de fata cu el? |
era un marlan de gabor..in mm... mi-a dat 3.5mil amenda..fara puncte de penalizare...si ..chiar daca dadeam folia jos de fata cu el..tot imi lua certificatul.... dar nu platesc acuma amenda..si ma duc sa-mi pun autorizata..si o sa=mi suga p... dupa aia...
|
Fa contestatie,mergi si puneti folia autorizata,nu ionizat ca tot o sa fie probleme(ca gaborul te-a vazut cu folie) si imposibil sa nun castigi.Spui ca ai avut omologata ;)
Si mie era sa-mi i`a talonu pt folie...amenda era in jur de 1.5 mil,4 puncte de penalizare pe permis. In legislatie scrie clar ca daca se remediaza problema pe loc nu se retine certificatul de inmatriculare... Faza e ca astia nici nu stiu legislatia...si daca o stiu nu stiu sa o aplice... |
da=i in mm pe toti... Am dat folia jos..si m-am dus la RAR pt stampila.... si ...am stat de la 10 dimineatza pana la ora 13 la rand,..si cand sa intru cu masina..mi-a zis ala sa ma duc sa=mi schimb volanul..ca al meu nu e autorizat (i-am pus volan mai mic).Norocul meu ca m-am intalnit cu un vechi coleg de scoala...si m-a ajutat ala...daca nu..iar trebuia sa fac programare..si sa stau la coada din nou...in alta zi... Si l-am intr pe ala de la RAR cat ma costa pt o stampila..si a zis vreo 20lei...si cand ma duc la casierie..mi-a cerut aia 80 lei pt o stampila... si mi-a dat factura si cu bon... si am platit .,.si am scapat de la RAR... Dupa aia m0-am dus la politie si..am stat si acolo vreo juma' de ora la rand si..cand ajung la ghiseu imi zice ala ca nu a ajuns certificatul meu... in mm cu politia lor..
|
aaa... si unui tov de=al meu..tot pt folie ia luat certificatul... si cand am mers cu el la RAR s-au luat de jantele lui...ca normal in carte sunt trecute pe 14..si el le are pe 15.... si.. i-a zis ala ..ca daca il prinde politia ii ia certificatul... Si cand am mers la casierie sa plateasca..i-a cerut aia 80 lei.Si nu s-a uitat pe factura dupa ce a platit...si cand am ajuns acasa...s-a uitat din curiozitate pe factura..si pe factura avea trecuta suma de 42 lei...cu data 27.06.2006 si ieri am fost in 07.03.2007...
|
astia au facturi la negru pe acolo =))
Si asa iti pierd politaii certificatul...ba ca n-a ajuns...ba ca nu-i mai la ei .. |
| All times are GMT +2. The time now is 01:10. |
- Copyright 2026 4Tuning