Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Piese BMW de vanzare (https://forum.4tuning.ro/641-piese-bmw-vanzare.html)
-   -   Dezmembrez E28 (https://forum.4tuning.ro/641-piese-bmw-vanzare/190480-dezmembrez-e28.html)

Adys_m1986 28-02-11 07:30

Re: Dezmembrez E28
 
upppppppp

Adys_m1986 04-03-11 20:40

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!!!

Adys_m1986 16-03-11 13:02

Re: Dezmembrez E28
 
upppppppppp

Adys_m1986 27-03-11 11:09

Re: Dezmembrez E28
 
up up up

Adys_m1986 03-04-11 09:51

Re: Dezmembrez E28
 
suuuussssss

Adys_m1986 08-04-11 10:55

Re: Dezmembrez E28
 
uppppp

Adys_m1986 15-04-11 19:35

Re: Dezmembrez E28
 
hai sus!!!!!!!!!!

Adys_m1986 02-05-11 21:27

Re: Dezmembrez E28
 
up up up

Adys_m1986 06-05-11 21:08

Re: Dezmembrez E28
 
upppp

Adys_m1986 14-05-11 13:51

Re: Dezmembrez E28
 
upppp

Adys_m1986 20-05-11 08:16

Re: Dezmembrez E28
 
susssssssss

Adys_m1986 27-05-11 07:49

Re: Dezmembrez E28
 
upppp

Adys_m1986 03-06-11 21:02

Re: Dezmembrez E28
 
susssss

Adys_m1986 10-06-11 18:36

Re: Dezmembrez E28
 
Upp,intrebati ca mai am o gramada de piese,preturi bune

Adys_m1986 17-06-11 22:48

Re: Dezmembrez E28
 
upp,preturi bune,intrebati de ce aveti nevoie ca vreau sa fac loc... E28,E30,E34...
motor m20b20 de pe e28 fara anexe 600 lei,piese de m21d24(3 buc),injectoare 50lei/buc,turbina 100E,chiuloasa 200 lei fara axa,axa 100-150 lei,piese de m20b25(nu mai este chiuloasa in rest tot),M50B20 complet(motor,anexe,cutie,instalatie)550E,macarale electrice fata e28 200 lei cu tot cu butoane,macarale electrice e34 100 lei buc sau 100E set fata/spate cu butoane si instalati usii, set ambreiaj 2.5 12 v 150 lei disc,150 lei placa,50 rulmentul,set ambreiaj324/524 td volanta cu masa dubla 200 lei,ochelari/nas/masca/faruri e28/e30/e34,cutii de viteze 200-250 lei(getrag 240/245/260)diferentiale doar open 200-250 lei,usi(doar tabla) 50 lei e28/e30/e34,capota fata e30 100 lei,e34 150 lei,piese de interior,plasticute,etc...

Adys_m1986 24-06-11 11:08

Re: Dezmembrez E28
 
Up Up UP 0731649617

Adys_m1986 03-07-11 12:44

Re: Dezmembrez E28
 
Up Up Up

Adys_m1986 14-07-11 19:22

Re: Dezmembrez E28
 
Up Up Up

Adys_m1986 22-07-11 22:00

Re: Dezmembrez E28
 
Up Up Up

Adys_m1986 29-07-11 18:08

Re: Dezmembrez E28
 
up up up

Adys_m1986 05-08-11 18:39

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!

Adys_m1986 20-08-11 20:39

Re: Dezmembrez E28
 
up up up

Adys_m1986 04-09-11 09:55

Re: Dezmembrez E28
 
UP UP UP
0731649617

Adys_m1986 16-09-11 18:57

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!

rares22 16-09-11 21:04

Re: Dezmembrez E28
 
sal de la m20 b25 ai tot sa ma trec de la jetronic la motronic?

Adys_m1986 18-09-11 11:33

Re: Dezmembrez E28
 
nu ,ca am vandut calculatorul,poate pe viitor.

Adys_m1986 30-09-11 18:58

Re: Dezmembrez E28
 
upppp
0731649617

Adys_m1986 09-10-11 10:21

Re: Dezmembrez E28
 
up up up

Adys_m1986 04-11-11 17:51

Re: Dezmembrez E28
 
up up up
0731649617

Adys_m1986 27-11-11 16:02

Re: Dezmembrez E28
 
UP UP UP

Adys_m1986 11-12-11 13:43

Re: Dezmembrez E28
 
up up up
0731649617

Adys_m1986 31-01-12 17:44

Re: Dezmembrez E28
 
Hai sus!
0731649617

existenz 02-02-12 12:09

Re: Dezmembrez E28
 
Volan m-tech 2 de e30 sau e34 ai?

Adys_m1986 02-02-12 17:30

Re: Dezmembrez E28
 
nu este...

Adys_m1986 22-04-12 16:22

Re: Dezmembrez E28
 
hai sus!

Adys_m1986 20-05-12 09:16

Re: Dezmembrez E28
 
Up up up
0731649617

Adys_m1986 02-06-12 17:49

Re: Dezmembrez E28
 
0731649617
Sus!

Adys_m1986 16-06-12 20:39

Re: Dezmembrez E28
 
5 Attachment(s)
Up up up
0731649617

Adys_m1986 22-06-12 18:53

Re: Dezmembrez E28
 
Up up up

Adys_m1986 30-06-12 15:25

Re: Dezmembrez E28
 
0731649617
Sus!


All times are GMT +2. The time now is 19:05.

- Copyright 2026 4Tuning