![]() |
Re: Scirocco vs Megane Coupe
Megane 1.6 16v e in 6 trepte?:shock:
|
Quote:
Quote:
|
A 6a e foarte buna pentru consum dolb nu toti sun "reisari" sa dea 250 dar e super bine sa ai a6a treapta pentru un consum mult mai bun la drum lung pe autostrazi etc...
|
da criss ai dreptate. Dar a 6-a e pt consum la o masina diesel. Care e scopul sa iei o benzinara si sa zici.. a dau a 6-a sa imi consume mai putin! pai i-ati naiba diesel
|
Quote:
in fine...megane vs scirocco , megane vs golf 6 , nu conteaza...megane e o masina urata...nu v-o cumparati...lasati fraierii sa-si ia megane coupe :lol: |
Quote:
|
Quote:
|
in afara de un spate o idee mai interesant nu are nimic in plus. a , da, o jumatate de secunda in plus la varful de gama....
http://www.123auto.ro/Masini-Noi/Com...6420-5258.html |
Quote:
|
59AFA scuzama ca ma bag..dar eu am avut si golf4 si un reno megan pe care il am si in prezent, si tin sa iti spun ca din punctul meu de vedere reno megan este foarte ok..eu l-am testat am facut in 2 zile jumate 3500 km si nu a mancat ulei nimik..nu am avut nici o problema.. in schimb la golf nu era luna sa nu pice ceva..in fine asta e parerea ta despre reno megan.. si sa n o mai spui la nimeni tine-o ptr tine.
Multa bafta |
ce ai acu? renault megane II .. ce ai avut? golf4. E ca si cum ai zice " frate am avut e30 si acu am w204 si vreau sa zic ca la e30 nu era luna sa nu pice ceva..pe cand la w204 n-am probleme si e super".. TU COMPARI MERE CU PERE.
|
Quote:
|
5+1, da :lol:
|
nu...6+1 :P uita-te p site si ai sa vezi
|
la desing aleg Scirocco,la motoare aleg Megane,iar la pret ........100% Megane
|
bineinteles Scirocco :yes: Megan coupe arata groaznic, urat rau, parca e o conserva
|
:)))))))))))))))))))) gusturile nu se discuta.....dar pana la a compara megane coupe cu o conserva mai e mult.....mai de graba scirocco ca are mai multe lini drepte..
|
Eu cred ca se referea la modelul vechi de Megane...
|
probabil. dsoara, tastati pe google "megane coupe 2009" 8)
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
pai eu as fii de acord cu tine, vechiul megane coupe e o conserva. dar noul model e cu totul si cu totul altceva.
8) |
Mor dupa design-ul de la Scirocco :X, pur si simplu arata beton, n-am nimic cu Megane-ul dar nu are acelasi aspect.
|
Masina frantuzeasca nu se compara cu cea nemteasca... aleg clar vw :) plus ca arata mai bine e mai simpatic si... e vw:)
|
| All times are GMT +2. The time now is 15:07. |
- Copyright 2026 4Tuning