![]() |
Re: Vand mai multe machete
Quote:
|
Re: Vand mai multe machete
F1 /A8 ?
|
Re: Vand mai multe machete
F1 e 1/24 fara cutie, A8 e 1/18 nou in cutie
|
Re: Vand mai multe machete
Vreau eu Lancia aurelia si bmw seria 7
|
Re: Vand mai multe machete
Quote:
|
Re: Vand mai multe machete
Quote:
|
Re: Vand mai multe machete
Quote:
ti-am lasat PM, astept add:( |
Re: Vand mai multe machete
seria 7 e welly 1:18?
|
Re: Vand mai multe machete
ce mai ai de vanzare la scara 1 24? pls
|
Re: Vand mai multe machete
audi a8 il mai ai sau e dat?
|
Re: Vand mai multe machete
Ce mai este de vanzare la scara 1 / 24 ? Astept un raspuns;) Mersi anticipat!
|
Re: Vand mai multe machete
vreau sa cumpar a8`ul :) dami un pm cu idul tau sa stabilim detaliile
|
Re: Vand mai multe machete
nu mai ai nimic 1:18 sau 1:24..ma intereseaza pt un tuning...preferabil sa fie stock macheta :lol:
|
Re: Vand mai multe machete
Ferrari F1 (1/24) il iau eu
uite id-ul meu ca sa vorbim despre detalii spark2006_boy |
Re: Vand mai multe machete
Daca mai ai F40-ul , ti-l iau eu. astept raspuns
|
| All times are GMT +2. The time now is 23:31. |
- Copyright 2026 4Tuning