![]() |
Re: Opel va avea un logo nou
nu cred k Opel isi va schimba radical emblema
asta e un fel de facelift |
Re: Opel va avea un logo nou
e un pic diferita dar un pic la finisaj
|
Re: Opel va avea un logo nou
tot urata ie cred k ami misto era fara ia o grila simpla ;)
|
Re: Opel va avea un logo nou
Quote:
|
Re: Opel va avea un logo nou
Quote:
|
Re: Opel va avea un logo nou
e mai evoluata, mai moderna, mai eleganta...
|
Re: Opel va avea un logo nou
si care e diferenta, pana la urma, intre cele 2 sigle..
|
| All times are GMT +2. The time now is 05:13. |
- Copyright 2026 4Tuning