![]() |
Re: Un SUV produs de lamborghini.
asa stiam si eu k a fost un esec....nu jtiam k e piesa de colectie...desi stiam k e rara .......
|
Re: Un SUV produs de lamborghini.
Am fost informat gresit. Lambo va intoduce un SUV. Cineva a reusit sa faca poze in timpul testarii.
http://img221.imagevenue.com/loc168/..._123_168lo.jpghttp://img166.imagevenue.com/loc1111...123_1111lo.jpg :lol: :lol: :lol: |
Re: Un SUV produs de lamborghini.
mama ce urata e chestia asta:))
|
| All times are GMT +2. The time now is 13:50. |
- Copyright 2026 4Tuning