![]() |
Re: Campionat de Pool pe Ym!
hop si eu...bafta
|
deci ..astia suntem
1.VaLeX 2.Cristi_T 3.boy_wonder 4.Toyo9J 5.trafy-vr6 6.sandrin 7.REPTYLE 8.b0b0 9.C!8Y-M(ucles :lol:) inca 7 copii :D |
Si eu! :)
nfs_al3x |
Ma bag!! :D
|
Quote:
|
valex cand ne strangem toti 16, iei id-urile si le postezi pe toate aici :lol:
sa-ti faci bine treaba de organizator :)) |
alecs_rg numa daca se poate tine dupa 9 seara
|
si ne-am mai adunat ->
1.VaLeX 2.Cristi_T 3.boy_wonder 4.Toyo9J 5.trafy-vr6 6.sandrin 7.REPTYLE 8.b0b0 9.C!8Y-M 10.Alex-GBY 11.Magos 12.dagos88 13.DACIA-Wrc Suntem la nr.norocos 13 :D ..mai asteptam 3 concurenti :D |
Quote:
ma bag si eu id: insomnia_squad |
...shogun_alessandro...
Sper ca nu sunteti pe aici si campioni virtuali...:lol: |
thuamneee ce face viata asta din oamne....si plictiseala bineinteles isi are un rol principal....hai bft baieti...:D:D:D:D
<<<< PAS >>>> |
ma bag si io :)) sorin_dj1005 e id meu ;)
|
si am terminat inscrierile
astia suntem -> 1.VaLeX | str82valli 2.Cristi_T | yo_cristi04 3.boy_wonder | boy_wonder 4.Toyo9J | 5.trafy-vr6 | valcea_racing 6.sandrin | sandryn89v 7.REPTYLE | coji93 8.b0b0 | bobo_razvy 9.C!8Y-M | ciby_rider 10.Alex-GBY | nfs_al3x 11.Magos | magos_5 12.dagos88 | dagos88 13.DACIA-Wrc | alecs_rg 14.BMW-E30dak | insomnia_squad 15.SHOGUN-A8 | shogun_alessandro 16.69WRX | sorin_dj1005 astia suntem , dac am gresit cu id'ul sa ma corecteze :D dupa amiaza urmeaza "extragerea" si timp de o zi aveti tot timpu sa jucati (15 -20 minute dureaza nu mai mult cele 2-3 partide) .. :D |
Hai ca sunt curios ... ce se intampla cu chestia asta !! Dar vorba lui Sasha , plictiseala va omoara :lol: :rolleyes2 :idea: !!
Astept sa anuntati ziua si cum o sa fie organizate meciurile ;) :rolleyes2 :idea: |
Quote:
sa inteleg k o sa fie 3 din 5 nu? |
| All times are GMT +2. The time now is 22:06. |
- Copyright 2026 4Tuning