![]() |
Re: Femei Frumose Din Mures
Mdap.Las ca ma ajungi si tu din urma...o sa vezi ca se deschide o alta lume total diferita dupa ce o parasesti pe manuela :D;)
|
si daca tot e vorba de femei frumoase:D sa nu va indragostiti baieti sunt doar femei frumoase(pt uni):D
Continut vulgar al pozelor.....sa nu se mai intample. una e sexy si una e vulgar. (Vali-tgm) |
Nihaha, am avansat de la femei de varsta "gradi" la ceva adevarat... lasa ca stii tu cum e cu manuela si cu verigheta pe deget:D:D:D:lol::lol:
Domnule Niihaha, am inteles ca te-ai dat pe mercedes "VITE", judecand dupa poze:D:D |
Eu credeam ca asa ceva cautati ;) SIncer ce e frumos nu gasesti pe poze:D
|
Eehhh ma lasa tu Nihahah threadu asta nu e pt tine ;)
|
Stie el la cine ma refer...poate pt mine erau frumoase:D :lol:
|
Quote:
|
povesti ...povesti:sad: dar lipsa dovezi domnilor.sau nu aveti aparat foto:?: ca atunci dau eu in chirie:oops:
|
Quote:
|
5 Attachment(s)
mandria orasului a fost la 4tunig days. ia vedeti daca nam dreptate
|
Tare cred ca forumu asta sa dus pe ****!!! Scuze de vulgaritate dar sunt tare curios in cat timp sunt Corectat deoarece cred cas cateva luni bune de cand am plecat si pit spune ca nu este nici o actiune aici ca si in mures banuiesc!?!
|
Ai fost corectat in exact 1h si 55 minute:D. Am fost iesiti a fost putina adunare azi.
|
...stam slab cu fetele:D
|
Quote:
NU CRED, CA STAM SLAB CU FETELE... CHESTIA E, CA NU VOR SA PUNA POZE PE FORUM... dupa parerea mea ;) |
1 Attachment(s)
Ce ziceti baieti?
|
| All times are GMT +2. The time now is 20:11. |
- Copyright 2026 4Tuning