![]() |
Re: id-uri de messenger
Salut. ID-ul meu este stoienescu, am o Lancia Delta II, 1.8L din 1995, Motor 836A6 vers. 836AL55A.
|
ID: stoienescu
Am o Lancia Delta II 1,8 i.e din '95. Motor 836A6 vers. 836AL55A. Motorul parca nu are viatza....se tureaza constant dar destul de greu...nu raspunde cum trebuie la acceleratie si consuma de rupe, in afara imi papa 10%. Ma poate ajuta cineva?...am pus-o pe tester si mi-au zis ca nu are nici o eroare...i-am pus de doua ori solutie pt. curatzat injectoarele ... la fel ... nici o schimbare .... tobele nu sunt infundate ... (catalizatorul e gol pusca....nu mai are nimic in el)...filtrul de aer schimbat. Nu mai stiu ce sa-i fac....imi puteti recomanda vre-un service sau vre-un pasionat? Multzam anticipat! Una bucata zi buna va doresc! |
artur_rebelul este id meu si eu am o lancia 1.8 16v din 1994 si tot cam acelesi probleme le are ca ale lui stroienescu! a am uitat sa precizez ca e delta doi hif5 integrale! tot la fel ma poate ajuta cineva. ca tot asa am pus-o e tester si nik!:sad: :sad: :sad: :sad:
|
sal sunt dan am o lancia beta coupe 1.6 hp executive1984 id nita_daniel82
|
salut....am o lancia delta 1,6hf din 1988 achizitionata de curand si cazuta rau...=))...dar nu pt mult timp.....id-ul meu e saligaris2004
|
salut ... am si eu o lancia prisma tds ... id : nicku_mihai yahoo ori hotmail
|
salut ... am si eu o lancia prisma tds 1.9 1986 (la manarit) ... id : nicku_mihai yahoo ori hotmail
|
salut
id-u meu de mess e remusacyo am o lancia delta 1.6 hf turbo din 91 |
Salut! florin_rtx,am o lancia prisma integrale 2000 cc
|
stiti cumva unde as putea da o lancia dedra 1,9 din 98 ,full option? ...am nevoie de bani si o dau la super oferta...
|
salutare tuturor am o lancia prisma integrale ,momentan este la doctor pt reconditionare,mai am nevoie si de citeva piese daca ma puteti ajuta , va rog. id-ul meu este florin_rtx,va multumesc!
|
Ion ID: ya9_gashka LANCIA DEDRA 1.8 BENZINA 101 cai, 1994, full options.
|
| All times are GMT +2. The time now is 07:14. |
- Copyright 2026 4Tuning