![]() |
Re: Speedline vs Anonymous
mie mi-e putin teama,dar avand in vedere k poate scot si eu masina zilele astea
mi-ar place sa provoc nr 1 din toate cluburile,inclusiv p pepy :P |
Quote:
|
Quote:
|
nu stiu de ce dar cred ca voi va grabiti si eu nu sa va pot onora cu prezenta decat in martie-aprilie cel mai devreme
|
Nu ne grabim asa tare ... tot prin martie probabil ca sunt si eu apt . Si cu Pepy am zis "poate" ... Sunt cam "tulburi" apele . Sa vedem cum e cand se limpezesc . ;)
|
hop si eu de la tzara de aci...vin la capitala..ca mie nu mi-a zis mama sa ma feresc de cei cu daciile...ci sa le fur ventilele...:D ....daca reusesc sa schimb si susp si cool pana in martie.....iese cu fum...:D
|
Doamne dar tu incurci farfuriile. Noi nu spunem sa te feresti de daciile noastre. Sunt altii cei care o fac .... un rally team .... alta poveste . Pe tine te asteptam mai ales ca din cate stiu faci antrenamente comune cu un R5 de-al nostru .... Dragos ...
|
trebuie numai din cluburile voastre? m-asi juca si eu, mai ales dupa ultimele investitii :D ar trebui sa fie ceva....8)
|
schimba clubul Raduleeee :lol:
si mai bine zis ...Dragos face antrenamente cu mine :lol: ....chiar ...ia sa-l sun :lol: |
Quote:
Ai dat golul de onoare...:D |
pai eu ma dau. ma dau cu drag, ma dau cu cei mai tari de la fiecare club :D
masina zic eu era destul de tare, iar mai nou... nu mai vorbesc 8) :-P |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
p.s. din ghost nu mai e nimeni? alta masina mai tare nu e? ca sa-mi tina de urat ;) |
din cate am vazut esti singur ca luna d p cer :D
|
| All times are GMT +2. The time now is 20:58. |
- Copyright 2026 4Tuning