![]() |
Re: ce masina credeti ca este ?!?!?!?!?!?
1 Attachment(s)
Ok, am gandeam k arf fi mai simplu asa, dar ai dreptate, cine e interesat cauta si gaseste:) Tot eu, una din masinile mele preferate:D:D:D
|
lamborghini...o super masina dar prea sofisticata si prea scumpa sa o mai produca
|
Mda, cam simplu. Eu zic sa cautam masini cat de cat modificate, si ceva mai greu de recunoscut. Si apropo de Lambo asta (LM002), le-au luat-o inainte celor de la Porsche cu vreo 20 de ani, e strabunicul super SUV (avea motorul de pe Countach:D).
|
nush daca e simplu da pe mine m-au pasionat masinile astea de genu hummer, lamborghini(unicu model de teren), astea care arata ca tancurile
|
Adevarul e ca asta chiar e deosebita, la hel si Hummer H1 de exemplu, cele mai noi, H2, H3 deja sunt masini de strada foarte mari.
|
1 Attachment(s)
O mai pun p asta si gata pe ziua de azi:D
|
opel astra?
|
mda....alta mai buna n-am gasit intr-un timp asa scurt:D altcineva nu mai are poze??? hai, lume, bagati o masina care sa n-o recunoastem in primele 5 secunde :lol:
|
1 Attachment(s)
uite una...e destul de cunoscuta..
|
corvette...primul daca nu ma insel. hai k deja m-am enervat! caut o poza sa n-o ghiceasca nimeni usor...si ideal ar fi sa se mai bage si altii, k vad k am ramas doar noi 2:lol:
|
1 Attachment(s)
Am gasit:twisted: ia sa vad daca pe asta o mai nimereste cineva. dau o bere :drunk::drunk::drunk:
|
datsun 200sx
|
2 Attachment(s)
Sper ca nu te superi Giubau_v8 ca pun eu poza,dar prea jucati in 2! :lol:
|
Nu cred ca are de ce sa se supere, doar e pt toata lumea, oricum era plictisitor sa ne ghicim imediat masinile:D Credeam ca l-am prins cu Datsunu', da' uite ca n-am avut noroc:lol: In schimb asta...eu unu' ma dau batut, de o zi imi tot screm creieru si caut pe net, n-am gasit. Tot ce stiu e ca e mica, albastra si naspa:lol: si probabil e ceva coreean, malayezian, indian, p-acolo pe la ei, dar nu-mi dau seama exact ce:D
|
1 Attachment(s)
ce-o fi asta?
|
| All times are GMT +2. The time now is 10:47. |
- Copyright 2026 4Tuning