![]() |
Re:
Quote:
|
am primit o MatZa :lol: :lol: :lol:
|
eu am primit 2 mil lei plus o sacosha de dulciuri...
|
Re:
Quote:
cati cai are? :D |
Re:
Quote:
|
Re:
Quote:
|
Eu n-am primit nimic... Decat atributii la cratita! Si un cadou am vrut sa fac si eu azi... Si pe-ala mi l-ai stricat! RUSINE!
|
io am primit 50para si o cutie cu ciocolatele in forma de masini de Nascar (si cutia tot in forma de masina Nascar era)
|
150 mii, un gel de par si un electromotor.... si actiuni 50% la un tort.
|
Re:
Quote:
|
Re:
Quote:
daka da atunci ne pare rau... |
| All times are GMT +2. The time now is 05:32. |
- Copyright 2026 4Tuning